Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@13:52:39 GMT

سهام عدالت چند؟

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۱۱۲۹

سهام عدالت چند؟

ارزش واقعی سهام عدالت در هفته جاری روندی کاهشی داشت و درحالی که ارزش سهام عدالت به ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومانی در روز شنبه ۱۰ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان بود، در روز چهارشنبه تا ۱۰ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان کاهش یافت.

به گزارش ایسنا، پس از آزادسازی سهام عدالت، مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند، می توانند با مراجعه به سامانه www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sahamedalat.ir  ارزش واقعی سهام و جزئیات دارایی خود را مشاهده کنند. البته ارزش واقعی این سهام یکسان نیست تحت تاثیر نوسانات بازار افزایشی یا کاهشی می شود.

بر این اساس ارزش واقعی سهام عدال با ارزش اولیه یک میلیون تومان در روز شنبه تا چهارشنبه هفته جاری به ترتیب ۱۹ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ۱۹ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان، ۱۹ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان، ۱۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ۱۹ میلیون و۱۱۰ هزار تومان بود.

همچنین ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومان در روز شنبه، ۱۰ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان، در روز یکشنبه ۱۰ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان، در روز دوشنبه ۱۰ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان، در روز سه شنبه، ۱۰ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و در روز چهارشنبه ۱۰ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان قیمت داشت.

قیمت سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومان نیز در روز شنبه هفته جاری ۹ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان، در روز یکشنبه ۹ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان، در روز دوشنبه ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، در روز دوشنبه ۹ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و در روز چهارشنبه نیز ۹ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان بود.

البته این مباحث درحالی مطرح می‌شود که سهامداران شخصا امکان معامله سهام خود را ندارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سهام عدالت شنبه ۱۰ میلیون ارزش واقعی سهام ۱۹ میلیون روز شنبه سهام عدالت ارزش اولیه هزار تومان ۹ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حمل ریلی مواد اولیه به شرکت معدنی و صنعتی چادرملو + عکس

تین نیوز

مدیرکل بازرگانی داخلی شرکت راه آهن گفت: شرکت راه آهن، برای جذب و حمل تقاضای ۴.۵ میلیون تن محموله سنگ آهن از بیشه در و سنگان به چادرملو برنامه ریزی و اقدام خواهد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، عابدین هادی نژاد افزود: در جلسه ای که با حضور مدیران کل بازرگانی داخلی و سیر و حرکت راه آهن و مدیرکل راه آهن یزد با مدیران شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برگزار شد، بر حمل ریلی تمام تولیدات این شرکت توافق شد.

هادی نژاد با بیان اینکه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، بزرگترین تولید کننده کنستانتره کشور است خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد این شرکت که تامین کننده مواد اولیه مجتمع های گندله سازی اردکان، فولاد خوزستان و فولاد مبارکه است، تمام ۹ میلیون تن تولید خود در سال ۱۴۰۳ را برای حمل ریلی در اختیار راه آهن قرار دهد و شرکت های حمل و نقل ریلی فعال در این مجتمع، روزانه ۱۵۰ واگن به گندله سازی اردکان، ۱۰۰ واگن به فولاد مبارکه و ۶۰ واگن به فولاد خوزستان بارگیری و برای حمل به راه آهن واگذار کنند.

وی با اشاره به اینکه این مجتمع در حال برنامه ریزی برای احداث سکوی تخلیه در ایستگاه چادرملو برای تامین مواد اولیه خود است تصریح کرد: راه آهن برای افزایش رضایت این مشتری که در سال گذشته حدود ۸ میلیون تن از حمل مواد معدنی در شبکه را به خود اختصاص داده است، متعهد شد برای جذب و حمل تقاضای ۴.۵ میلیون تن محموله سنگ آهن از بیشه در و سنگان به مجتمع چادرملو برنامه ریزی و اقدام کند.

هادی نژاد افزود: در جلسه دیگری که با نمایندگان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق برگزار شد، طرفین متعهد به واگذاری و حمل روزانه ۱۵۰ واگن ( ۵۰ واگن گندله از بیشه در به بندرعباس، ۹۹ واگن سنگ آهن از سه چاهون به بیشه در) شدند. ضمن اینکه راه آهن نیز برای حمل ۵۰ واگن از بیشه در به مجتمع فولاد مبارکه اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است مدیران کل بازرگانی داخلی و سیر و حرکت راه آهن، به همراه مدیرکل راه آهن یزد از سایت ریلی شرکت های معدنی و صنعتی چادرملو و سنگ آهن مرکزی بافق نیز بازدید کردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش حمل ریلی مواد اولیه به شرکت معدنی و صنعتی چادرملو + عکس
  • شهدا و کودکان غزه دانشگاه‌های اروپا و آمریکا را فتح کردند
  • سارقی با پابند الکترونیکی حین دزدی دستگیر شد
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل اردیبهشت به بخش کشاورزی فارس
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد