Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی منچسترسیتی نمی خواهد در دام رسانه ها بیافتد و از یک قهرمانی زود هنگام صحبت کند. 

پپ گواردیولا پس از برد ۳-۱ منچسترسیتی در خانه اورتون تاکید داشت که حریف اصلا تیم دست و پا بسته ای نبوده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، این برد باعث شد تا منچسترسیتی با اختلافی ۱۰ امتیازی نسبت به رده دوم، به صدر جدول تکیه بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گواردیولا در پایان مسابقه ای که هفدهمین برد متوالی تیمش بود، کمی در مورد اندیشه های تاکتیکی خود صحبت کرد. 

بازی واقعا سختی بود. زمین مسابقه در فصل زمستان شرایط ایده آلی نداشت و حریف هم تیمی بسیار فیزیکی است. عملکرد خوبی بود، بچه ها دوندگی لازم را داشتند و سه امتیاز کسب شد. ما در جلوی زمین کیفیت لازم را داریم ولی همه چیز به پاس ها بستگی دارد. وقتی به یک سوم دفاعی حریف می رسیم، می خواهیم خیلی سریع حمله کنیم در حالی که باید صبور باشیم. گل دوم مثالی از این حرف من است؛ اگر نمی توانی گزینه پاس نهایی را پیدا کنی، یک پاس اضافی دیگر بده. در تیم ما گاهی ریاض محرز سمت چپ بازی می کند، گاهی سمت راست و این به تصمیماتی که برای تیم گرفته می شود بستگی دارد. فوتبال در دو بخش تهاجمی و دفاعی نیست؛ اگر دفاع خوبی نداشته باشید، نمی توانید قهرمان شوید و ما هم گل های کمی دریافت می کنیم و هم فرصت های کمی به حریفان می دهیم. این تیم (اورتون) در اولدترافورد سه گل زد و مقابل تاتنهام هم ۵ بار به گل رسید، بنابراین آن ها تیمی هستند که می تواند موقعیت بسازد. گاهی مدافعان کناری ما از کنار خط نفوذ می کنند؛ این به حریف بستگی دارد. این طور نیست که همه مدافعان کناری بتوانند در مرکز میدان بازی کنند و این به توانایی آن ها بستگی دارد. 

سرمربی سیتیزن ها ادامه داد:

این هویت ماست. وقتی در بازی های زیادی برنده شوید، همه می خواهند شما را شکست بدهند و کار کمی سخت می شود. تصور نمی کنم تیم ما به جدول فکر کند و ما در این باره صحبت کردیم. ما برای دفاع کردن از صدرنشینی اینجا نیستیم، بلکه فقط باید سه امتیازها را پشت سر هم کسب کرد. ما در میانه های ماه فوریه هستیم و هنوز ۴۲ امتیاز دست نخورده باقی مانده است. حالا چند روز استراحت خواهیم کرد. بازی های زیادی پیش رو داریم. ضمنا کوین (دی بروین) و سرخیو (آگوئرو) برگشته اند که این خبر بسیار خوبی برای ماست. 

گواردیولا سپس در پاسخ به این که «نظرتان در مورد صدرنشینی با اختلاف ۱۰ امتیاز چیست» گفت:

مطمئنا حریف بعدی ما آرسنال است. 

اخبار داغ 

سردار آزمون: تنها کاری که سپاهان با من کرد نابود کردن من بود واکنش تند صالح مصطفوی به صحبت های فکری! سهیل سنگرزاده کیست؟! / کلاهبرداری جون دل از زن ایرانی در استرالیا! + جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت مدیربرنامه گرت بیل: گرت در پایان دوران فوتبال خود قرار دارد تاجت را به من بده پادشاه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت

یک عملکرد منفی برای گواردیولا که در عین حال کلاس کاری سرمربی اسپانیایی را اثبات می‌کند. 

طرفداری | منچسترسیتی در سفر به سیتی‌گراند دیدار دشواری را سپری کرد اما در پایان به برتری مهم 2-0 دست یافت. 

طی دوران حضور پپ گواردیولا در دنیای مربیگری، تنها دو تیم توانسته‌اند در دو بازی رفت و برگشت یک فصل، عملکرد بهتری در بحث شوت مقابل تیم سرمربی اسپانیایی به ثبت برسانند. مطابق اعداد و ارقام اوپتا، ناتینگهام فارست یکی از این دو تیم است. فارست با هدایت استیو کوپر و نونو اسپیریتو سانتو با وجود شکست، در هر دو بازی فصل جاری آمار بهتری نسبت به منچسترسیتی ثبت کرد. اولین و آخرین بار رئال مادرید در فصل 10-2009 چنین نمایشی ارائه کرد و البته کهکشانی‌ها نیز هر دو بازی را واگذار کردند و از گلزنی ناکام ماندند. 

منچسترسیتی - ناتینگهام فارست در نیم فصل اول ناتینگهام فارست - منچسترسیتی در نیم فصل دوم 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند