Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدرضا زنده‌روح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیروزی گل‌گهر مقابل نساجی مازندران در بازی هفته گذشته اظهار داشت: به خاطر شرایط زمین و همچنین فوتبال بسته‌ای که تیم نساجی ارائه می‌داد، بازی سختی بود اما به برد نیاز داشتیم و باید حریف را شکست می‌دادیم. بچه‌ها زحمت کشیدند و تلاش کردیم، خدا هم کمک کرد و توانستیم به سه امتیاز مهم و با ارزش برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در بازی روز جمعه مقابل پرسپولیس هم نتیجه خوبی بگیریم و جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم.

وی در مورد بازی مقابل پرسپولیس با توجه به اینکه این تیم بردهای اخیرش را با نتایج تکراری یک بر صفر به دست آورده است، عنوان کرد: استقلال و پرسپولیس همیشه تیم‌های خوب و قابل احترامی هستند. پرسپولیس هم درست است که بردهایش را اقتصادی به دست آورده اما مهم امتیازات کامل بازی‌ها بوده که گرفته، اگر ما بخواهیم نیم‌فصل را خوب تمام کنیم باید سه امتیاز بازی روز جمعه را به دست بیاوریم. باید با تمرکز کامل مقابل این تیم قرار بگیریم. بازی خیلی سختی داریم و امیدوارم بتوانیم برنامه‌ها و تاکتیک‌هایی که کادر فنی در نظر گرفته را به خوبی در زمین پیاده کنیم تا برنده بازی باشیم.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در خصوص گلزنی‌های سیدجلال حسینی برای پرسپولیس در ضربات ایستگاهی اظهار داشت:‌ سیدجلال حسینی بازیکن با تجربه‌ای است  و نیاز به تعریف و تمجید ندارد اما سعی می‌کنیم او را به خوبی مهار کنیم تا در ضربات ایستگاهی روی دروازه ما خطرناک نباشد.

زنده‌روح تصریح کرد: صددرصد به برد در این بازی فکر می‌کنیم چون بازی در زمین خودمان است. ما نشان داده‌ایم که تیم با کیفیتی هستیم و می‌توانیم برنده باشیم. کافی است تمرکز و تلاش بیشتری داشته باشیم تا به سه امتیاز بازی برسیم.

وی در خصوص غیبت منشا مقابل پرسپولیس در خط حمله گل‌گهر گفت: منشا بازیکن توانمندی است و گل‌های زیادی برای‌مان زده، بودنش در زمین به تیم کمک می‌کند اما به هر حال جایگزین‌هایی در خط حمله داریم که با کیفیت هستند. امیدوارم روز بازی اتفاقات خوبی رخ بدهد و تمام بازیکنان از قابلیت‌هایشان استفاده کنند تا بتوانیم شرایط خوبی را مقابل پرسپولیس رقم بزنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال گل گهر سیرجان نساجی مازندران سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس سیرجان نیم فصل لیگ برتر هفته پانزدهم زنده روح هافبک گل گهر سید جلال منشا مقابل پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یکی از دشوارترین بازی‌های باقیمانده خود در لیگ بیست و سوم، امروز در تبریز به مصاف میزبان خود تراکتور می‌رود. دیداری که از حساسیت بسیار بالایی برای آبی پوشان برخوردار است و تیم جواد نکونام برای آنکه بتواند صدر جدول رده‌بندی را حفظ کند، نیازمند پیروزی در این مسابقه سخت و دشوار است.

استقلال در این دیدار، کاپیتان و سنگربان نخست خود را به همراه ندارد. پس از جنجال‌های پیش آمده در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک که منجر به حکم کمیته انضباطی علیه سیدحسین حسینی شد، این بازیکن با اظهارات جدیدی که در پایان بازی مقابل شمس آذر انجام داد، با فعال شدن حکم محرومیت تعلیقی خود مواجه گردید و این به معنای از دست دادن دیدار مهم و حساس برابر تراکتور بود.

جواد نکونام برای بازی امروز مقابل نماینده تبریز چاره‌ای جز استفاده از محمدرضا خالدآبادی ندارد. گلر جوانی که تابستان گذشته از هوادار به استقلال پیوست ولی تاکنون در هیچ مسابقه رسمی برای تیمش به میدان نرفته است. او امروز اولین حضور با لباس استقلال را در دیدار مقابل تراکتور تجربه خواهد کرد، مسابقه‌ای حساس که می‌تواند آبی‌ها را در رتبه نخست جدول حفظ کند و یا اینکه حتی نتایج امروز منجر به از دست رفتن صدر جدول رده‌بندی برای آنها شود.

باشگاه استقلال نیز که به خوبی از اهمیت این مسابقه آگاه است، برای پوستر دیدار امروز خود برابر تراکتور، از تصویر محمدرضا خالدآبادی استفاده کرده است. گلر جوانی که فصل گذشته در هوادار خوش درخشید و باید دید که او امروز مقابل تیم قدرتمند تراکتور چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • نویدکیا: نبردن در خانه برای ما اذیت‌کننده است
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد