Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدت‌ها بود که از صف خبری نبود، شاید آخرین خاطره‌ای که در ذهن همه ما در مورد صف‌ها برجای مانده که یا مستقیم تجربه آن را داشتیم و یا در موردش شنیده بودیم مربوط به دهه ۶۰ و توزیع اوراق کوپنی بود.

اما این بار آن هم در اوج کرونا بعضا شاهد صف‌هایی در مشهد هستیم که برای کالا‌های اساسی شکل می‌گیرد و مردم از این وضعیت بسیار گلایه‌مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نمونه‌ای از این قبیل صف‌ها را می‌توانید این روز‌ها به ویژه در مناطق پائین شهر مشهد برای خرید روغن مایع شاهد باشید که شهروندان زیادی را ساعت‌ها در مقابل مغازه‌های بزرگ معطل نگاه می‌دارد.

فارغ از اینکه اساساً باید این پرسش را مطرح کرد که چرا این قبیل صف‌ها اساساً باید وجود داشته باشد و چرا در مورد کالایی که تحریم‌ها نباید بر آن اثری داشته باشد این گونه موارد را شاهد هستیم صف‌نشینی آن هم در شرایط کرونا سوالات خاص خود را به ذهن متبادر می‌کند.

با یکی از این صف‌نشینان برای خرید روغن که همکلام شدم گفت: این وضعیت هر روز وجود دارد، تا چندماه قبل روغن مایع فراوان بود اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که یک باره با کمبود روبرو هستیم.

او افزود: با این شرایط از این هراس داریم که دو روز دیگر برای کالا‌های دیگر هم مجبور به مراجعه به صف باشیم و باید تمهیدی برای این شرایط اندیشیده شود.
بیشتر بخوانید دلیل کمبود و افزایش قیمت روغن نباتی در بازار خراسان رضوی چیست؟
این صحبت‌ها از سوی شهروندان در حالی مطرح می‌شود که مسئولان خراسان رضوی بار‌ها و بار‌ها تاکید کرده بودند که هیچگونه کمبودی در زمینه روغن مایع در مشهد وجود ندارد و روغن به وفور به مغازه‌ها تزریق شده و هیچ دغدغه‌ای در این زمینه وجود ندارد.

اما بنظر می‌رسد این مشکل جدی است و اگر سری به مناطق حاشیه شهر مشهد بزنید از این قبیل صف‌ها به وفور مشاهده خواهید کرد.

"بلوار دوم طبرسی رفتم روغن بگیرم، مغازه داره روغنی که قیمت روش ۲۱ تومن هست رو میگه ۵۰ تومن تازه میگه باید در کنارش دو قوطی الکل هم بگیری تا روغن بدم. انصافم خوب چیزیه!"

این هم یک نمونه دغدغه دیگر است که این روز‌ها بعضا شهروندان مشهدی در کنار صف‌نشینی با آن روبرو هستند و آن هم اینکه در کنار کالا‌های کمیاب حتما باید خریدی جانبی هم داشته باشید در غیر این صورت کالای اصلی را نمی‌توانید خریداری کنید.

باید مسئولان خراسان رضوی را به پرسش گرفت و پرسید در این شرایط کرونایی مردم تا چه زمانی باید تاوان وعده‌های محقق نشده شما را بدهند؟   منبع:تسنیم   انتهای پیام// ف.ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روغن خوراکی کالای اساسی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اتوبوسرانی و شرکت شهاب خودرو متعلق به آستان قدس رضوی منعقد شد.

محسن شریعتی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهارکرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به زائران و مجاوران و بهبود وضعیت کیفی ناوگان، روز گذشته از شرکت شهاب خودرو بازدید به‌عمل آمد.

وب افزود: دراین بازدید، تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اتوبوسرانی و شرکت شهاب خودرو متعلق به آستان قدس رضوی منعقد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه ۱۸۰ دستگاه اتوبوس فعال و متوقف بازسازی و از ظرفیت‌های تولیدکننده در تأمین ناوگان انواع اتوبوس (۱۲ متری- ۱۸ متری)، اتوبوس برقی و مینی‌بوس دو درب استفاده خواهد شد.

کد خبر 749122

دیگر خبرها

  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است