Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، نادر صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در جلسه امضای تفاهم نامه با ۳۱ واحد تولید استان در راستای احیای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها در چارچوب اقتصاد مقاومتی که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و رییس مجمع نمایندگان استان برگزار شد، با اشاره به ایجاد کلینیک‌های عارضه یابی و رسیدگی شبانه روزی به مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان، گفت: با رفع موانع تولید و حل مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی از ابتدای سالجاری تاکنون ۸۵ واحد راکد در استان احیا شده است و ما سعی می‌کنیم با روند احیای واحد‌های تولیدی مشکل دار در استان تعداد واحد‌های احیا شده به فراتر از برنامه هدفگذاری شده برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی همچنین از عملیاتی شدن پرداخت ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در راستای جهش تولید در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان خبر داد و ابراز کرد: این تسهیلات در قالب تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت در راستای حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی آذربایجان غربی پرداخت می‌شود.

صادقی با اشاره به کسب رتبه اول در سال ۹۸ و تکرار این رتبه در سه ماهه اول و رتبه دوم در سه ماهه دوم امسال در بهبود فضای کسب و کار در کشور با ارزیابی اتاق بازرگانی کشور، گفت: این ارزیابی‌ها توسط بخش خصوصی و بدون دخالت دولت انجام می‌گیرد و نشان از مطلوب بودن فضای کسب و کار در آذربایجان غربی است.

او  همچنین با اشاره به افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی استان، خواستار توجه جدی وزارت صنعت معدن و تجارت به توسعه زیر ساخت‌ها در این شهرک‌ها شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از بهره برداری ٢ هزار و ۳۰۷ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی کشور خبر داد و گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها برای ٣۵ هزار نفر از جوانان کشور فرصت اشتغال فراهم شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد های تولیدی صنایع کوچک احیای واحد های تولیدی واحد های تولیدی آذربایجان غربی شهرک های صنعتی تولیدی و صنعتی شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار در دیدار رؤسای ادارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأمین اجتماعی، صندوق بیمه کشاورزان و عشایر شهرستان و همچنین نماینده کارخانه سیمان اکباتان ضمن تاکید و توجه ویژه به حقوق عامه کارگران افزود: کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، شرکت‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی شهرستان موظف به بکارگیری نیروهای بومی شهرستان هستند در غیر این صورت ما ورود می‌کنیم و بر اساس قانون عمل خواهیم کرد

غفاری آثار همچنین پیرامون مشکل دوربرگردان شهرک صنعتی رزن نیز اضافه کرد: ایجاد دوربرگردان در نزدیکی شهرک صنعتی رزن را با جدیت پیگیری کردیم اما نظر کمیته فنی پلیس راهور استان برای ما فصل الخطاب است.

وی ضمن اعلام حمایت از واحدهای تولیدی شهرستان گفت: در سال گذشته بیش از یکصد میلیاردتومان به واحدها تسهیلات پرداخت شده و در حال پرداخته اما همچنان نیاز واحدها بیشتر از این مبالغ هست و به دنبال جذب تسهیلات ویژه و خوبی برای بنگاه‌های اقتصادی شهرستان رزن هستیم.

وی درباره موضوع مشکلات جامعه کارگری کارخانه سیمان اکباتان نیز افزود: مشکلات کارگران کارخانه سیمان به دور از حواشی و از طریق راهکارهای قانونی باید رفع شود.

کد خبر 6090548

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد