Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای ایلام با بیان اینکه جعبه سیاه بالگرد اورژانس هوایی استان ایلام برای بازخوانی دقیق علت حادثه سقوط ، به کشور آلمان یا فرانسه ارسال می‌شود ، گفت: امکانات فنی بازخوانی جعبه سیاه این بالگرد وجود ندارد و برای بررسی دقیق علت بروز حادثه به کشور‌های سازنده ارسال می‌شود که چندین ماه طول می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه وقوع این حادثه به ایکائو (سازمان بین المللی هوانوردی غیرنظامی) نیز مخابره شده است، افزود: بررسی‌های اولیه و مستندات مربوط به بروز حادثه سقوط بالگرد اورژانس هوایی توسط یک تیم فنی از سوی سازمان هواپیمایی کشور جمع آوری و انجام شده است.

یگانه بیان کرد: طبق بررسی‌های اولیه، این بالگرد لحظاتی پس از پرواز دچار نقص فنی شده و ابتدا ملخ‌های (پروانه) بالگرد و سپس سمت راست آن به زمین برخورد کرده است و در نهایت بالگرد دچار سانحه سقوط می‌شود.

او اظهار کرد: بر اثر این حادثه به پنج سرنشین بالگرد آسیب وارد نشد اما به ملخ (پروانه)، بدنه و سیستم‌های گردنده داخلی بالگرد خسارت‌های جدی وارد شده است.

 ۲۵ بهمن ماه بالگرد امداد هوایی اورژانس ایلام در حین ماموریت برای کمک به یک کودک ساکن در منطقه دشت عباس دهلران که دچار آسیب دیدگی قطع عضو دست ناشی از انفجار مین شده بود ، دچار سانحه شد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وقوع حادثه سقوط بالگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر جمعه یا واحد مسکونی در بلوار عماریاسر قم دچار انفجار شد.

دو دستگاه خودروی آتش نشانی به محل این حادثه اعزام شدند تا مصدومان حادثه را از این منزل مسکونی خارج کنند.

در این حادثه که علت آن مشخص نبوده، یک خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد.

کد خبر 6089362

دیگر خبرها

  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه
  • بلژیک از سود دارایی مسدود شده روسیه اف-۱۶ به اوکراین ارسال می‌کند
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • یونان ارائه سامانه دفاع هوایی به اوکراین را رد کرد
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • پنج شنبه سیاه فرودگاه‌های فرانسه
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه