Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@22:51:28 GMT

شناسایی عاملان توهین به رئیس جمهور

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۲۷۳۵

شناسایی عاملان توهین به رئیس جمهور

رئیس دفتر رییس جمهوری از شناسایی عوامل توهین به رئیس جمهور خبر داد و از دستگاه قضایی، وزارت اطلاعات و استاندار اصفهان بابت برخورد با عاملان این حادثه قدردانی کرد.

محمود واعظی اظهار کرد: طبق گزارشی که دریافت کردم عوامل این حادثه شناسایی شدند و خوشبختانه قوه قضائیه، وزارت اطلاعات، استاندار و مسئولان استانی بسیار خوب با موضوع برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این موضوع بحث رئیس جمهور نیست بلکه نهاد ریاست جمهوری مطرح است. ۲۴ میلیون نفر به رئیس جمهوری رأی دادند و اگر قرار باشد ۲۰ نفر به خودشان اجازه دهند که هر کاری دلشان بخواهد بکنند، عملاً بقیه نهادها، ارگان‌ها و مجموعه‌ای که باید کشور را اداره کند را تضعیف می‌کنند ضمن اینکه مقام معظم رهبری بارها و بارها تاکید کردند انتقاد خوب است اما توهین، بدزبانی، بی اخلاقی و فحاشی نباید انجام شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: چهار ماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم آیا درست است طرفداران یک کاندیدا به کاندیدای دیگر فحش دهند و برای او تقاضای مرگ کنند؟

واعظی خاطرنشان کرد: از قوه قضائیه، وزارت اطلاعات و همچنین از مردم و مسئولان اصفهان و قوای دیگر هم بابت برخورد خوبی که انجام شد، قدردانی می‌کنم.

منبع: ایرنا

کد خبر 475901

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور راهپیمایی 22 بهمن حسن روحانی رئیس جمهور توهین توهین به رئیس جمهور توهین به رئیس جمهور در راهپیمایی ۲۲ بهمن توهین به مسئولان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، گفت: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده مردم به نتیجه نرسیده و پس از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با نیروی انسانی کارآمد و با اراده و با ابتکارات و خلاقیت‌ها و با بهره مندی از فناوری‌های نوین می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری‌هایی داشته باشد و به جهان عرضه کند.

رئیس جمهور افزود: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن چیزی است که به دست جوانان عزیزمان در این کشور رقم خورده و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده است و این رویداد بزرگ تجاری و اقتصادی نشان‌دهنده آن است که ما توانسته ایم و باز نیز می‌توانیم.

در حال تکمیل

کد خبر 6089568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • اردوغان: ارائه اطلاعات پایگاه کورجیک به اسرائیل دروغ است
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم