Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طارمی مهاجم پورتو به اولین ایرانی تاریخ تبدیل شد که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا گل می‌زند، اما اولین ایرانی تاریخ نیست که به یووه گل می‌زند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی مهدوی کیا نیز در زمانی که در هامبورگ حضور داشت به یوونتوس گلزنی کرده بود. آن بازی تماشایی با نتیجه ۴-۴ به اتمام رسید که پیپو اینزاگی هت تریک کرد و تودور دیگر گل تیم تورینی را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی برای چهارمین بازی پیاپی برای پورتو گلزنی کرد و بدین ترتیب با بهترین رکورد خود در ریو آوه که گلزنی در چهار بازی متوالی بود، برابری کرد. از سویی او سومین گل سریع به یوونتوس در تاریخ چمپیونزلیگ را زد. رکورد در اختیار مولر برای دورتموند در سال ۱۹۹۵ است و آلابا برای بایرن در سال ۲۰۱۳ در رده بعدی است. هر دو پیش از پایان دقیقه اول گلزنی کردند در حالی که طارمی در ثانیه ۶۳ گلزنی کرد.مهدی بدین ترتیب پانزدهمین گل فصلش را به ثمر رساند و هیچ بعید نیست که با توجه به این که هنوز بیش از سه ماه تا پایان بازی‌های فصل مانده بتواند از ۲۰ گل عبور کند و رکورد بی نظیری را در این فصل در پورتو به ثبت برساند. به هر صورت به نظر می‌رسد که پورتو در مسیر شگفتی سازی و حذف یوونتوس با کریستیانو رونالدو قرار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو یونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی

یک شرکت نقل‌وانتقالاتی فوتبال پرتغال از باشگاه پورتو برای دریافت بخشی از مبلغ انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «اوژوگو» پرتغال مدعی شد شرکت «Xektalent» که در نقل‌وانتقالات بازیکنان فوتبال این کشور فعال است، روز دوشنبه در دادگاه مدنی مرکزی پنافیل از باشگاه پورتو شکایت کرده است.

شرکت فوق ادعا کرده که بابت انتقال مهدی طارمی به پورتو در سال 2020، باید رقم 230 هزار یورو دریافت کند که این مبلغ به این شرکت پرداخت نشده است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

طارمی در تابستان سال 2020 پس از یک فصل بازی برای تیم ریوآوه، به باشگاه پورتو ملحق شد و طی 177 بازی در جمع شاگردان سرجیو کونسیسائو، آمار 88 گل و 54 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا