Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هلال احمر شهرستان سمیرم گفت: چهار نفر بر اثر زلزله شب گذشته در پادنا سمیرم مصدوم شدند اما آسیبی که به امدادرسانی نیاز داشته باشد، گزارش نشده است.

سیدنورمحمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: زمین لرزه به بزرگی ۵.۶ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین شب گذشته در مرز بین استان کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان در محدوده پادنا سمیرم و دنا در شهر سی‌سخت رخ داده است که البته خسارات مالی در آن منطقه بیشتر از روستاهای مناطق جنوبی استان اصفهان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ۲۶ روستای پادنا سمیرم که در دامنه رشته کوه دنا واقع شده‌اند زلزله توسط ساکنان احساس شده و خسارات در حد ترک دیوار و ریزش سقف بوده است.

رئیس هلال احمر شهرستان سمیرم با اشاره به اعزام سه تیم امدادی این نهاد به مناطق و روستاهای زلزله زده جنوب استان، گفت: شب گذشته روستاها بررسی شد که خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم و تنها چهار نفر در بخش پادنا مصدوم شده‌اند که علت آن عجله به هنگام خروج از منازل بوده اما آسیبی که به امدادرسانی نیاز باشد تاکنون گزارش نشده است.

موسوی با بیان اینکه هم اکنون تیم‌های امدادی در مناطق مستقر و آماده باش هستند، گفت: برای اعزام نیرو به سی‌سخت کهگیلویه و بویراحمد اعلام آمادگی کردیم طبق آخرین گزارش‌ها از استان کهگیلویه تاکنون بیش از ۴۴ نفر بر اثر زلزله شب گذشته مصدوم شدند و تخریب واحدهای مسکونی بین ۲۵ تا ۵۰ درصد بوده است.

کد خبر 475909

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرستان سمیرم زلزله سی سخت اصفهان هلال احمر اصفهان حوادث زلزله پادنای سمیرم زلزله کهکیلویه و بویر احمد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۳۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ صادق محمودی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته،۱۸ استان کشور تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۷۸ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۹۳۶ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۶۳ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۶۹ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت و ۷۰ نفر اسکان اضطراری داده شدند.

محمودی تصریح کرد: هزار و ۱۳۷ کیلوگرم نایلون، ۴۹۳ تخته پتو، ۳۱۷تخته موکت و ۱۷۳ بسته غذایی، ۲۸۰ قوطی کنسروجات و ۱۵ دستگاه چادر امدادی توسط نیرو‌های جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۲تیم عملیاتی متشکل ۴۰۸نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • سیل‌ و آبگرفتگی در ١٣ استان/ امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • امدادرسانی هلال احمر به ۸۰۰ نفر متأثر از وقوع سیل در کشور
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان | امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آبگرفتگی
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آب گرفتگی
  • ۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۸۰۰ نفر
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • امدادرسانی هلال‌احمر در ۴ استان متاثر از بارش‌ها