Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون و مشاور فرهنگی هنری رئیس مجلس در یادداشتی با عنوان «چرا ده‌نمکی با دادِستان باز هم داد در آورده؟» درخصوص سریال جنجالی مسعود ده‌نمکی واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون و مشاور فرهنگی هنری رئیس مجلس در یادداشتی با عنوان «چرا ده‌نمکی با دادِستان باز هم داد در آورده؟» درخصوص سریال جنجالی مسعود ده‌نمکی نوشت:

سال‌هاست سینما و تلویزیون در اختیار همه هست، همه همه! از کسانی که از منزل والده‌ مکرمه قهر کرده‌اند و فیلمساز شده‌اند و آن‌هایی که صبح بیدار شده‌اند و به پدر عزیزشان گفته‌اند من می‌خواهم فیلم بسازم و با یک چک سفید امضاء فیلمسازی آن‌ها شروع شده! تا کارگردان‌های متبحری که فیلمسازی را به درستی بلدند و در چند دسته فیلم می‌سازند، یک دسته برای داخل، یک دسته برای فر‌وش و آخر دیگرانی برای خارج، اما بنده خدا شاهد نباشد خدا که شاهد است هیچ کس به هیچ کدام از این دامنه بزرگ تا به این اندازه کاری نداشته و ندارد! اما چه می‌شود که تا آقا مسعود ده‌نمکی کاری را می‌سازد همه با هم جیغ می‌کشند؟ مگر نمی‌گویند کارهایش همه بد است؟  خب کار بد که این همه داد و بی‌داد ندارد! مشکل اگر کیفیت است این همه کار با کیفیت بد ساخته می‌شود، چرا آنجا سکوت می‌کنید؟! یا آن‌هایی که داد می‌زنند که بگویند مشکل بیت‌المال است، چرا وقتی این رفقایشان از بودجه‌های سیما و فارابی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. کار ساختند سکوت کردند؟! آن موقع بیت‌المال نبود؟ پس مشکل چیز دیگری است! مشکل دیده شدن کارهای مسعود ده‌نمکی است. مسعود ده‌نمکی قبل از فیلمساز بودن، ژورنالیست کارکشته‌ای است، ذائقه مخاطب را می‌شناسد و کار به زبان روز می‌سازد و حرف روز دارد. کاش آرامش خود را حفظ می‌کردند، این همه سال‌ها با افکار و علاقه‌مندی‌های خود ساختند و بقیه سکوت کردند، حالا هم اجازه بدهند مردم سریالی که پسندیده‌اند را ببینند و برداشت خودشان را داشته باشند. درست است که کار امثال آقای ده‌نمکی بیشتر از کارهای خیلی از کارها دیده می‌شود، اما این‌ها جای کسی را در سیستم فرهنگی کشور تنگ‌ نکرده، هنوز هم مدیران ضعیف ما در حوزه فرهنگ قدرت تشخیص ندارند و نان آن‌ها کماکان در روغن است!   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسعود ده نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از ۳ کاندیدای اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم

در جریان نشست علنی صبح روز گذشته دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی، عکسی از گفتگوی مسعود پزشکیان با محمد باقر قالیباف و مجتبی ذوالنور را مشاهده می‌کنید.

محمدباقر قالیباف، مسعود پزشکیان و ذوالنوری از جمله منتخبان مجلس یازدهم هستند که اسم‌شان به عنوان نامزدهای انتخابات هیأت رئیسه برای کرسی ریاست شنیده می‌شود.

دیگر خبرها

  • تصویری از ۳ کاندیدای اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • پایانی بر واکنش‌ها به جنجال نصیری نیست حمله تازه از یک اصلاح‌طلب
  • تعبیر جالب مسعود ده‌نمکی از فعالیت‌های شهید آوینی + فیلم
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!+ فیلم
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی