Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سردار غلامحسین صفایی از جانبازان 70 درصد نخائی کشورمان صبح امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان قشم اظهار داشت: جانبازی از الطاف خداوند متعال است.

وی افزود: خواسته ما از ملت ایران آن است که دعا کنند بتوانیم این لطف خداوند را به عنوان ذخیره‌ای برای آخرت نگه داریم و خدای ناکرده با گفتار یا کرداری تمام اجر خود را به یک لحظه بر باد ندهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانباز آیه‌ای از آیات الهی است

امام جمعه شهرستان قشم اظهار داشت: جانبازی نظیر شما با فعالیت گسترده فرهنگی مذهبی همچون نگارش چندین جلد کتاب و اداره هیات مذهبی، آیه‌ای از آیات الهی و حجتی برای مردم است.

حجت‌الاسلام میثم تارم افزود: قیاس خانه نشینی یک ساله ناشی از شیوع گسترده کرونا با سختی زندگی جانبازانی که حدود 40 حتی قادر به دراز کشیدن به پهلو نیستند می‌تواند درک بخشی از این سختی را هر چند اندک برای جامعه ممکن کند.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: جانبازان ایثارگرانی هستند که که از جان، مال و خانواده به عنوان عزیزترین دارایی‌ها در مسیر حراست از اسلام و انقلاب گذشتند تا امروزه جمهوری اسلامی ایران بر قله امنیت و استقلال قرار بگیرد و اقتدار روز افزون آن در عرصه‌های گوناگون، امید و پناهی برای مستضعفان جهان باشد.

دکتر تارم ادامه داد: جانبازان حق بزرگی بر گردن ملت بویژه مسوولان دارند و باید برای ادای این دین از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

به گزارش فارس، حاج غلامحسین صفایی، جانباز ۷۰ درصد در سال ۱۳۳۵ در مشهد به دنیا آمده است و تحصیلات آزاد حوزوی دارد. پیش از انقلاب، معلم قرآن بوده و در آخرین سال های رژیم شاه، زندگی اش را در زندان به سربرده است.

این جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس با شروع جنگ تحمیلی ۵ ماه در جبهه حضور پیدا کرده و ۲ بار مجروح شده و در دومین مجروحیت خود در جبهه چزابه در بهمن ۶۰  قطع نخاع شده است.

وی ۳۹ سال است که بدون حرکت روی صندلی چرخ دار به سر برده و خود را وقف انجام برنامه های فرهنگی کرده است. همچنین سال هاست نویسندگی می کند و کتاب هایی با عنوان های آرام نگیریم»، «مؤمن کیست»، «عوام و خواص»، «عمل صالح» و... را با نی و دندان به رشته تحریر درآورده است.

صفایی همچنین مسئولیت انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماع عظیم منتظران را که در روز میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) برگزار می شود بر عهده دارد.

انتهای پیام/88050

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه شهرستان قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد

دریافت 19 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم معرفی برترین چهره هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان، حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 6090503

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • کتاب «سقوط اسرائیل» به چاپ ششم رسید
  • معلمی سنگین‌ترین مسوولیت عالم است
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی