Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@23:35:49 GMT

هشدار درباره افزایش فعالیت قالیشویان غیرمجاز

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۴۴۱۴

مدیر اجرایی و بازرس اتحادیه صنف قالیشویان تهران درباره افزایش فعالیت قالیشویان غیرمجاز در ایام پایانی سال هشدار داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

مجتبی قائنی مدیر اجرایی و بازرس اتحادیه صنف قالیشویان تهران با بیان اینکه ما همه ساله در آستانه شب عید شاهدیم که برخی قالیشویان به صورت غیرمجاز با دو خط تلفن و با یک وانت راهی خیابان‌ها می‌شوند و کار قالیشویان مجاز را هم خراب کرده اند، اظهار کرد: در میان این قالیشویان غیرمجاز، مشاغلی همچون میوه‌فروش، سبزی‌فروش، خشکشویی و فرش‌فروش هم یافت می‌شود که شروع به جمع‌آوری فرش‌های مردم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در این خصوص، از اداره اماکن و اتاق اصناف هم مکرر خواسته‌ایم که با این افراد برخورد کنند، اما هیچ اقدامی نمی‌کنند.

قائنی از مردم خواست برای دریافت خدمات از قالیشویان به پایگاه اینترنتی اتحادیه قالیشویان تهران به نشانی WWW.EGHT۱۳۵۱.COM مراجعه کنند یا با شماره‌های ۶۶۸۸۱۲۴۳ و ۶۶۸۸۰۷۳۵ تماس بگیرند .

مدیر اجرایی و بازرس اتحادیه صنف قالیشویان تهران تاکید کرد: در سایت اتحادیه، فهرست و شماره تلفن همه قالیشویان مجاز وجود دارد همچنین فهرست برخی قالیشویان غیرمجاز را هم که تاکنون شناسایی کرده‌ایم، در سایت قابل مشاهده است.

برچسب ها: قالیشویی ، اداره اماکن ، خانه تکانی ، قالیشویی مجاز ، صنف قالیشویان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قالیشویی اداره اماکن خانه تکانی قالیشویی مجاز صنف قالیشویان قالیشویان غیرمجاز قالیشویان تهران صنف قالیشویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار مشهد در دومین جلسه قرارگاه پایش آب مشهد در سال جاری که در شرکت آب و فاضلاب مشهد برگزار شد گفت: بازدید‌های میدانی در بالادست سد‌ها به صورت هفتگی انجام و با متخلفانی که دارای انشعاب غیرمجاز آب بویژه در باغ ویلا‌ها هستند برخورد می‌شود.

محسن داوری افزود: بالادست سد‌ها مهم است و باید مدیریت شود و این تکلیف شرعی و قانونی مسئولان اجرایی است؛ و لازم است برخورد با انشعابات غیرمجاز آب بویژه در بالادست سد‌ها در دستور کار تمام دستگاه‌های اجرایی و مرتبط شهرستان مشهد باشد.

وی گفت: تأمین آب شهر مشهد از اولویت‌های اساسی است و این قابل پذیرش نیست درحالکیه مشترکان مجاز حقوق قانونی خود را می‌پردازند، عده‌ای دیگر با ایجاد انشعاب غیرمجاز، ضمن اجحاف در حق سایر مشترکین مجاز، به منابع آبی صدمه بزنند و فقط به دنبال منافع خود باشند در شرایطی که با خشکسالی و کمبود آب شدید برای دومین کلانشهر مشهد روبه رو هستیم.

فرماندار مشهد با  اشاره و تأکید بر مصوبه اجرایی برخورد با برداشت‌های غیرمجاز در بالادست سه سد ارداک، طرق و کارده افزود: بازدید‌های میدانی در بالادست سد‌ها به صورت هفتگی در قالب تیمی با محوریت بخشداری انجام و با متخلفان دارای انشعابات غیرمجاز آب به ویژه در باغ ویلا‌ها ضمن تشکیل پرونده قضایی برخورد جدی خواهد شد.

داوری  تأمین منابع مالی برای تکمیل طرح های آبرسانی به مشهد را ضروری دانست و گفت:  تکمیل طرح های آبرسانی به صورت جدی در دستور کار است که برای تأمین منابع مالی تکمیل طرح های آبرسانی باید اقدامات فوری انجام شود.

دیگر خبرها

  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز اعلام شد
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند