Web Analytics Made Easy - Statcounter

لس آنجلس کلیپرز بدون کوای لنرد و پال جرج نتیجه را به یوتا جز واگذار کرد.

یوتا جز، بهترین تیم حال حاضر لیگ NBA برابر لس آنجلس کلیپرز نیز به پیروزی رسید.

طرفداری - صبح امروز یوتا جز در استپلس سنتر به مصاف لس آنجلس کلیپرز رفت و در پایان توانست میزبانش را که بدون دو ستاره اصلی خود به میدان آمده بود با نتیجه 114-96 از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آنکه سه کوارتر اول نزدیک دنبال شد، جز با سود بردن از غیبت کوای لنرد و پال جرج موفق شد در کوارتر چهارم کار را یکسره کند. جز با یک ران 14-2 که در کوارتر سوم و چهارم انجام شد و سپس یک ران 16-3 دیگر توانست پیروزی در این مسابقه را کلید بزند. تیم کویین اسنایدر حالا با احتساب نتیجه این تقابل، رکورد خود را به 24 پیروزی و 5 شکست ارتقا داد. جز در 21 مسابقه اخیر خود 20 پیروزی کسب کرده است. همچنین یوتا حالا در دوازده رویارویی اخیر خود برابر کلیپرز به 9 پیروزی دست پیدا کرده است.

داناوان میچل 24 امتیاز آورد و رودی گوبر هم با 23 امتیاز و 20 ریباند موفق به کار خود در این دیدار پایان داد. گوبر در نیمه دوم 17 امتیاز داشت. در آن سمت زمین، برای کلیپرز که روند چهار برد پیاپی خود را از دست داد، لو ویلیامز با 16 امتیاز بهترین بازیکن بود و رجی جکسن هم 15 امتیاز داشت. کوای لنرد به‌علت مصدومیت ران پا سومین مسابقه پیاپی تیم را از دست داد و پال جرج هم به دلیل مصدومیت انگشت پا در هفتمین بازی متوالی تیمش غایب بود. تایرون لو همچنین نیکلاس بتوم را نیز در اختیار نداشت. در ترکیب جز هم مایک کانلی به‌خاطر مصدومیت همسترینگ ششمین بازی پیاپی تیمش را از دست داد.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع لس آنجلس کلیپرز 25 26 24 21 96 یوتا جز 24 22 35 33 114 آمار بازی امتیاز، ریباند، اسیست، استیل، بلاک، ترن اوور، دقت شوت، دقت پرتاب سه امتیازی و دقت پرتاب آزاد روند بازی روند برتری امتیازی بین دو تیم بهترین بازیکنان زمین بهترین بازیکنان هر تیم در فاکتورهای مختلف

 

اخبار داغ 

واکنش رسانه ترک به گلزنی طارمی؛ مهاجم فراری گل زد! استقلال در نیم فصل لیست خروجی ندارد! | ادعای باشگاه سهیل سنگرزاده کیست؟! / کلاهبرداری جون دل از زن ایرانی در استرالیا! + جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ارلینگ هالند: دیدن هت تریک ام باپه مقابل بارسلونا به من انگیزه مضاعف داد پیروزی پورتو مقابل یوونتوس، آتش اژدها به جان گورخر افتاد / طرح سایت گل

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لس آنجلس کلیپرز یوتا جز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی رئال سوسیداد به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد تا یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نزدیک شده باشد.

شاگردان کارلو آنچلوتی حالا دیداری سخت و دشوار در ورزشگاه آلیانس آرنا در پیش دارند و سه‌شنبه شب در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید روبروی بایرن مونیخ به میدان بروند و امیدوار هستند که بتوانند با کسب پیروزی در این بازی شرایط را در بازی برگشت برای خودشان آسان کنند.

میلیتائو که از مرداد ماه به دلیل پارگی رباط صلیبی قادر به همراهی رئال مادرید نبود در چند هفته اخیر بار دیگر به ترکیب این تیم برگشته و شب گذشته از ابتدا به میدان رفت و پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«خیلی خوشحالم که پس از هشت ماه بار دیگر در ترکیب اصلی به میدان رفتم.

همه ما در این بازی به سختی تلاش کردیم و توانستیم خیلی خوب برابر حریف دفاع کنیم. انگیزه زیادی داریم که به پیروزی در بازی‌ها ادامه دهیم. حالا زمان آن رسیده است که به بازی بایرن مونیخ فکر کنیم و به خوبی برای سه‌شنبه شب آماده شویم.»

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا