Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: تاکنون خسارتی از زلزله صبح امروز بندرخمیر از سوی فرماندار و بخشداران این شهرستان گزارش نشده است. - اخبار استانها -

مهرداد حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: زلزله‌ای به بزرگی 4/1 ریشتر در ساعت 10:36 حد فاصل بندرخمیر و بندرلنگه را لرزاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی تماس‌های تلفنی با فرمانداران، بخشداران و دهیاران شهرستان‌های تحت تاثیر این زمین‌لرزه تاکنون، خسارت جدی گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: تیم‌های امدادی و ارزیاب به‌منظور بررسی دقیق خسارات احتمالی به مناطق اعزام شده‌اند.

وی بیان داشت: اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان‌های خمیر و بندرلنگه در وضعیت آماده باش می‌باشند. 

حسن‌زاده افزود: نتایج خسارات احتمالی پس از بررسی و جمع‌بندی نهایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

زلزله 4.1 ریشتری "بندر خمیر" را لرزاندزلزله کهگیلویه و بویراحمد|گسل دنا دلیل وقوع زلزله 5.6 ریشتریزلزله در کهگیلویه و بویراحمد/ آغاز عملیات بازگشایی راه‌های مسدود شده

انتهای پیام/864/ ت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت گفت: بر اساس مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان عملیات حفر چاه عمیق برای آبیاری زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت آغاز شد.    محمدزاده گفت: برای حفر این چاه عمیق ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که در مدت ۲۰ روز عملیات حفر این واه به پایان خواهد رسید.    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: بعد از اتمام عملیات حفر چاه. اداره کل ورزش و جوانان استان برای لوله کشی دور ورزشگاه انقلاب جهت آبیاری چمن ورزشی ۶۰۰ میلیون تومان دیگر هزینه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • قلعه خواجه لرزید
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند