Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیروکمان، در هفته پایانی مسابقات لیگ تیرو کمان و در ماده ریکرو بانوان تیم دانشگاه آزاد ۵ بر صفر از سد تیم آکادمی راد گذشت و تیم اشتاد سازه با نتیجه ۴ بر یک مقابل تیم مقاومت عاشورا آذربایجان شرقی به برتری دست یافت.

با پایان مسابقات ریکرو و در بخش بانوان تیم اشتادسازه با ۱۶ امتیاز قهرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ‌های دانشگاه آزاد و آکادمی راد به ترتیب با ۱۴ و ۹ امتیاز در رده‌های دو و سوم قرار گرفتند. تیم توسعه فولاد مکران و تیم مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی با ۸ و ۳ امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

در مسابقات امروز شیوا شجاع مهر از تیم اشتاد سازه با امتیاز ۳۱۲ بهترین عملکرد را داشت، زهرا نعمتی از دانشگاه آزاد اسلامی و بهسا موسوی از تیم اشتاد سازه به ترتیب با امتیازات ۳۰۸ و ۳۰۳ در رده های بعدی قرار گرفتند.

با پایان مسابقات ریکرو و در بخش مردان تیم دانشگاه آزاد اسلامی و تیم سپاهان با نتیجه ۴ بر ۱ به ترتیب مقابل نیروی زمینی اردبیل و کمانداران پایتخت به پیروزی رسیدند. آکادمی راد ۵ بر ۰ هدف طلایی را شکست داد، مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی ۳ بر ۲ از سد هیات چهارمحال بختیاری گذشت. 

با پایان لیگ تیراندازی با کمان در ماده ریکرو مردان، تیم دانشگاه آزادی اسلامی با ۳۷ امتیاز قهرمان شد، تیم نیروی زمینی اردبیل و آکادمی راد با ۲۶ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. سپاهان با ۲۱ امتیاز، نفت امیدیه با ۱۸، کمانداران پایتخت با ۱۸، هیات چهارمحال بختیاری با ۱۴، مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی با ۱۳ و هدف طلایی با ۷ امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.

در مسابقات امروز رضا شبانی از دانشگاه آزاد اسلامی، امین منصوری از مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی و امین پیرعلی از سپاهان، با امتیاز ۳۲۱ بهترین عملکرد را در رده مردان داشتند.

کد خبر 5150287

منبع: مهر

کلیدواژه: تیر و کمان ریکرو دانشگاه آزاد اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی تکواندو تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پورتو والیبال ویروس کرونا کشتی آزاد محمود فکری کنفدراسیون فوتبال آسیا تنیس روی میز مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی امتیاز در رده دانشگاه آزاد قرار گرفتند آکادمی راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان به شرح زیر است: ۱- امیر جوهری‌خو از تهران ۲- حسین ظفرجعفرزاده از خراسان رضوی ۳- سیداحمد میرجهانبخش موسوی از البرز   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعود کلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه