Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه و اهدای حکم دوره مجازی آموزش طرح حامی ایمنی برای دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اختتامیه و اهدای حکم دوره مجازی آموزش طرح حامی ایمنی باحضور آقای هلالی معاون فرهنگی اجتماعی، ملکی سخنگو و مدیر روابط عمومی، صائبی مشاور و مدیر حوزه، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در دبستان سلام پیروز منطقه ۳ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته داود صالحی مدیر دبستان، در این دوره که بصورت مجازی و با شرکت کلیه دانش آموزان مدرسه (دوره اول) به صورت آفلاین انجام پذیرفت، دانش آموزان هر هفته با موضوعات مختلف ایمنی اعم از شناخت ماشین آتش نشانی و اقدامات ضروری در زمان شنیدن آژیر در هنگام عملیات، شناخت و نحوه صحیح تماس با سامانه ۱۲۵، نحوه استفاده صحیح از آسانسور، چگونگی حرکت در آتش سوزی و دود گرفتگی، شناخت شیر هیدرانت، آشنا شده و جهت آگاهی بیشتر، به گفتگو با معلم پایه خود می‌پرداختند.

وی افزود: پس از برگزاری این دوره مجازی، آزمونی از شرکت کنندگان گرفته شد و در مراسم اختتامیه حکم حامی ایمنی سازمان آتش نشانی به تنی‌چند از نماینده‌های شرکت کنندگان اهدا شد.

هلالی نیز در این رابطه افزودند: "سازمان آتش نشانی در ایام کرونا با شعار آموزش تعطیل نمی‌شود و تهران شهری ایمن برای همه، اقدام به برگزاری آموزش‌های مجازی در همه سطوح برای آگاهی شهروندان کرده است. "

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آتش سوزی آتش سوزی دبستان سازمان آتش نشانی دانش آموزان حامی ایمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان، با بیان این که این حادثه امشب نهم اردیبهشت ماه از طریق هماهنگی عوامل اورژانس با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات صاحب الزمان (عج) به اعلام شد، گفت: بلافاصله گروه امداد کوهستان سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

ابراهیم بابایی افزود: نیرو‌های اورژانس در دامنه کوه منتظر بودند به محض انتقال مصدوم به پایین مراحل درمانی و انتقال مصدوم را آغاز کنند. 


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در مورد حادثه گفت: تیم تخصصی امداد و نجات از ارتفاع سازمان آتش نشانی در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه دیده که دچار جراحات شدیدی شده بود رسیدند و پس از تثبیت فرد حادثه دیده را به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل و تحویل عوامل اورژانس کردند. 

بابایی تصریح کرد: هنگام به کوه تجهیزات و کفش مناسب به همراه داشته باشند و با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه اقدام به پیمایش و حرکت کنند و با برنامه ریزی دقیق در زمانبندی قبل از تاریک شدن هوا به پایین برگشته و از هر گونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد پرهیز کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد