Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجمع انتخاباتی هیأت کونگ فو و هنرهای رزمی استان اردبیل در در سالن کنفرانس ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار و صادق اصبری به عنوان رئیس این هیأت انتخاب شد.

برای تصدی این پست، ۳ نفر کاندیدا شده بودند که علیرضا فخری قبل از شروع رأی‌گیری انصراف داد.

از ۱۶ رأی مأخوذه، صادق اصبری ۹ رأی و افشین امینی ۷ رأی کسب کردند که بر این اساس صادق اصبری به مدت ۴ سال سکان‌دار این هیأت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصبری، رئیس جدید هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان اظهار کرد: برای برگزاری کلاس‌های آموزشی، حضور پررنگ در مسابقات ملی و بین‌المللی، برگزاری منظم مسابقات در رده‌های سنی مختلف تلاش نموده و در این زمینه از تمامی ظرفیت‌های پیشکسوتان این رشته استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان ضرورت فعال شدن هیأت‌های شهرستان‌ها، افزود: باید جهت گسترش کونگ‌فو و هنرهای رزمی در سطح استان برنامه‌ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشیم و برای هیأت حامی مالی و اسپانسر جذب نماییم.

رئیس جدید هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان اردبیل بیان داشت: استعدادیابی، حمایت از فرزندان خانواده‌های بی‌بضاعت و تجلیل از قهرمانان ورزشی از دیگر برنامه‌های آتی است.

وی گفت: همچنین برای برگزاری مسابقات ملی در اردبیل رایزنی کرده و زیرساهت‌ها و مقدمات این میزبانی را فراهم خواهیم نمود.

انتهای پیام/3463/666/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل کونگ فو هنرهای رزمی ورزش کونگ فو و هنرهای رزمی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فروش «تلماسه: قسمت دوم»، اقتباس تحسین‌شده از رمان علمی تخیلی فرانک هربرت، در گیشه‌های جهان از مرز ۷۰۰ میلیون دلار عبور کرد و در همین حال «گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید» که جدیدترین فیلم از هیولاهای سینمایی است هم بیش از ۵۰۰ میلیون دلار فروخت. هر ۲ فیلم با مشارکت لجندری انترتینمنت تولید شده‌اند.

پم عبدی و مایک دی لوکا، روسای مشترک گروه موشن پیکچر برادران وارنر، در بیانیه‌ای با تحسین کار تیم‌های بازاریابی و توزیع جهانی، به شرکای خود در لجندری، دنی ویلنوو کارگردان «تلماسه» و آدام وینگارد کارگردان «گودزیلا در برابر کونگ» تبریک گفتند.

تا روز جمعه، «تلماسه: قسمت دوم» ۷۰۰.۶ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت که بازارهای خارج از آمریکا سهم ۴۲۲.۳ میلیون دلاری از آن را داشتند و ۲۷۸.۳ میلیون دلار هم از فروش بلیت در داخل آمریکا به دست آمد. «گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید» هم بیش از ۳۲۴.۲ میلیون دلار در سطح بین‌المللی و ۱۷۶.۲ میلیون دلار در داخل آمریکا فروخت تا مجموع فروش جهانی آن به ۵۰۴ میلیون دلار برسد.

فیلم‌های برادران وارنر تا همین نقطه از سال ۲۰۲۴ بیش از ۱.۷ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته‌اند و این موفقیت استودیو را به موفق ترین استودیو از منظر سهم بازار بدل کرده است. این استودیو در عین حال پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۳ یعنی «باربی» را داشت و قرار است دنباله‌ای برای «بیتل جویس» و «افق» فیلم حماسی ۲ قسمتی کوین کاستنر را اواخر امسال به نمایش درآورد. ماه آینده نیز «فوریوسا: حماسه مکس دیوانه» جوجر میلر که پیش درآمدی بر «مکس دیوانه: جاده خشم» در سال ۲۰۱۵ است، راهی سینماها می‌شود.

کد خبر 6091846

دیگر خبرها

  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است
  • برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!