Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، ابراهیم مبارک قدم مدیر کل راه و شهرسازی در جلسه بررسی موضوع مطالعات و مکان یابی دهکده لجستیک در استان که در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد، عنوان کرد: بررسی‌های انجام شده توسط مشاور در فاز نخست تقریبا جوامع مختلف را لحاظ کرده و اولویت بندی‌های خود را پیشنهاد داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبارک قدم در جلسه‌ای که به منظور ارائه گزارش نهایی فاز نخست مطالعات مکان یابی و احداث دهکده لجستیک استان قزوین و با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف و مشاور طرح برگزار شده بود گفت: با توجه به سند آمایش لجستیک کشور، استان قزوین با قرار گرفتن در گذر گاه‌های شمال به جنوب و غرب به شرق در بخش‌های جاده‌ای و ریلی، برای ایجاد دهکده لجستیک انتخاب شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی در رابطه با جانمایی دهکده لجستیک قزوین گفت: با توجه به گسترده بودن موضوع و پیشبرد هر چه بهتر طرح، با در نظر گرفتن همه جوانب روی برنامه کار شده و به منظور شناسایی محدوده‌های امکان پذیر جهت استقرار دهکده لجستیک، با ارائه مدل ریاضی مکان یابی مکان‌های مختلفی برای جانمایی دهکده لجستیک بررسی و تمامی گزینه‌ها به خوبی رصد و بررسی شده و در این مرحله نیازمند انجام بازدید و ارایه خلاصه گزارش‌های نهایی است.

مبارک قدم افزود: در بخش اول مطالعات مکان یابی بر اساس کلیات، اسناد و سوابق، محدودیت ها، ظرفیت ها، شناخت عرض خدمات لجستیک و حمل و نقل در پهنه و سایر ملزومات و با کمک مدل‌های ریاضی انجام شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی اضافه کرد: در بخش دوم مطالعات طرح جامع، کلیات و بررسی سوابق و مطالعات عرضه و تقاضای حمل و نقل و لجستیک تکمیل شده و بررسی مطالعات بازار در سطح منطقه، طراحی مفهومی سایت و لکه گذاری اراضی و ارزیابی اقتصادی، تعیین مدل مشارکت سرمایه گذاری و تهیه اسناد فراخوان و پیوست‌های زیست محیطی، پدافند غیر عامل و مجوز‌های لازم در دستور کار قرار می‌گیرد.

مبارک قدم در ادامه گفت: از مشاور خواسته شد تا خلاصه گزارش مطالعات انجام شده را جهت تصمیم گیری نهایی مدیریتی ارایه نماید تا پس از دریافت نظرات، در جلسه‌ای با حضور مسئولین استان و وزارت راه و شهرسازی تصمیم‌های نهایی گرفته شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهکده لجستیک راه و شهرسازی احداث کل راه و شهرسازی دهکده لجستیک مبارک قدم مکان یابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی

عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از روند احداث توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش بازدید کردند.

توقفگاه به ابعاد ۲۷ هزار متر مربع در انتهای بلوار فرهنگ در شهرک دانش توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در حال احداث است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • کشف نقوش صخره‌ای جدید در ورزقان
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد
  • این ویتامین از ابتلا به کبد چرب جلوگیری می‌کند
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی