Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل توانیر گفت: از سه روش برای شناسایی مراکز و استفاده کنندگان غیرمجاز برای استخراج رمز ارز استفاده می شود، به طوری که مقایسه مصرف انرژی، بازرسی های همکاران واطلاع رسانی و مشارکت مردم، روشهایی است که در حال حاضر برای شناسایی این مراکز مورد استفاده قرار می گیرد.

محمدحسن متولی زاده امروز در مراسم آغاز چهارمین دور اقدام فراگیر مقابله با مراکز غیرمجاز رمز ارز و تعدیل روشنایی معابر با تاکید بر حفظ آمادگی اکیپ های عملیاتی اظهار کرد: با توجه به اهمیت پایداری شبکه، محورهای مختلفی در هر دوره اقدام فراگیر تعریف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت شناسایی استفاده کننده غیرمجاز گفت: از آنجا که این اقدام تجاوز به حقوق مردم تلقی می شود،   مقابله با مراکز یا افرادی که به صورت غیرمجاز از برق برای استخراج رمزارز استفاده می کنند، ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل توانیر ادامه داد: تا این لحظه با برگزاری مانورها و همکاری مستمر مردم،  بیش از ۵۰ هزار دستگاه شناسایی و جمع آوری شده است که با هماهنگی دستگاه های قضایی، اقدام مناسبی انجام شده است.

متولی زاده اظهار امیدواری کرد که فعالان این حوزه با بهره گیری از روش هایی برای مشارکت در این حوزه در نظر گرفته شده است، از راهکارهای قانونی برای استخراج رمز ارز استفاده و انشعاب برق دریافت کنند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استخراج رمز رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران

برارزاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران به شناسایی ۳ هزار و ۱۳۶ فقره انشعاب آب غیر مجاز در استان در پارسال خبر داد و گفت: از این تعداد۱۶۹۷ فقره در شهر‌ها و ۱۴۳۹ فقره در روستا‌ها شناسایی شد.

او با تاکید بر اینکه شناسایی انشعابات غیر مجاز با جدیت پیگیری می‌شود، افزود: از مجموع انشعابات غیرمجاز شناسایی شده در پارسال، ۱۹۹۶ فقره انشعاب با هزینه ۲۹۵ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال به مجاز تبدیل شدند که بیشترین انشعابات مجاز شده در شهرستان آمل با ۴۱۷ فقره، نور با ۲۹۱ فقره، ساری با ۲۱۰ فقره، نوشهر با ۱۵۷ فقره و چالوس با ۱۵۳ فقره بوده است.

برارزاده با بیان اینکه این گونه انشعابات منجر به اخلال در امر خدمات رسانی منظم و تضییع حقوق سایر مشترکین، آلودگی و کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی می‌شود، گفت: انشعاب غیر مجاز به دلیل برداشت بی رویه منجر به افت فشار آب نیز خواهد شد.

او با بیان اینکه هر گونه بهره برداری از آب شرب بدون کسب مجوز غیر قانونی است، افزود: این امر انشعاب غیر مجاز محسوب می‌شود که براساس قانون، مشترک خاطی به جبران خسارت، جزای نقدی و قطع انشعاب محکوم می‌شود.

برارزاده گفت: اﻧﺷﻌﺎب ﻏﯾر مجاز آبﻣﻌﺎدل ۴ انشعاب مجاز آب مصرف می‌کند که این امر به کمبود آب دامن می‌زند به همین منظور از مشترکین محترم تقاضا می‌شود به منظور حفظ حقوق شهروندان، ضمن مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت با در دست داشتن مدارک هویتی از جمله شناسنامه، کارت ملی، شماره پرونده مندرج در قبض آب نسبت به درخواست انشعاب آب به صورت قانونی اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز