Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت:در زمان انتخابات معمولاً از ما انتظار دارند که در عرصه انتخاباتی حاضر شویم. به قول یکی از دوستان، ظاهراً ما پیمانکار انتخابات هستیم.

به گزارش خبرنگار برنا، داریوش قنبری در نوزدهمین کنگره حزب مردم سالاری عنوان کرد:  ما از جمله احزابی هستیم که دارای عنوان رسمی هستیم، در خصوص مشکلات کشور همیشه حزب نظرات و دیدگاه‌های خود را به اشکال مختلف ابراز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانند سایر احزاب صدای حزب ما نیز به خوبی شنیده نمی‌شود و این مشکل به مسأله قانون احزاب باز می‌گردد.

او افزود: در زمان انتخابات معمولاً از ما انتظار دارند که در عرصه انتخاباتی حاضر شویم به قول یکی از دوستان، ظاهراً ما پیمانکار انتخابات هستیم. باید در این نحوه فعالیت احزاب تجدید نظری صورت بگیرد.

قنبری ادامه داد:به هرحال برگزاری کنگره فرصت بسیار مناسبی است که ما ببینیم به چه شکلی می توانیم در فضای سیاسی کشور، مؤثر واقع شویم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: با توجه به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، احزاب اصلاح طلب باید با برنامه منسجمی حرکت کنند تا مسائل و مشکلات گذشته را شاهد نباشیم و از اشخاصی که احساس تعهدی به برنامه‌های اصلاح طلبانه ندارند، حمایت نشود.

او خاطرنشان کرد: مسأله مطالبات انباشته شده مردم و وعده‌های عملی نشده و مشکلات اقتصادی بی‌شمار را پیش رو داریم که اینها منجر به مشارکت کم مردم در انتخابات سال ۹۸ شد.

قنبری در پایان گفت: مردم باید در نظر داشته باشند که تفاوت حضور و عدم حضورشان برای انتخابات تفاوت مجلس یازدهم با مجالس ادوار گذشته است. بنابراین احزاب باید مردم محور حرکت کنند و مسائل مدنظر مردم را در نظر داشته باشند. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حزب مردم سالاری داریوش قنبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند

محمد مهدی فروردین در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند با بیان اینکه گیاهان دارویی میمند در کشور بی نظیر است، گفت: همکاری مجموعه شهرداری و شورای شهر میمند برای توسعه این خطه جای تقدیر دارد.

او تصریح کرد: انتظار داریم که حق از دست رفته مردم میمند به همت مسئولان بر گردد چراکه میمند در صنایع دستی حرف برای گفتن دارد و شهرستان فیروز آباد دارای ۶ اثر ثبت شده جهانی است. 

فروردین با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد با توجه به دارا بودن آثار باستانی از موزه محروم است، اظهار کرد: مردم از مسئولان انتظار پیگیری حق خود دارند و با توجه به اینکه سال گذشته که میمند ثبت ملی شد، اثرات ثبت ملی میمند را مردم باید لمس کنند و باید زیرساخت مورد نیاز برای رونق گردشگری تقویت شود.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان حاضر در این همایش صدای مردم میمند در دولت و حاکمیت درخصوص موقوفه میمند باشند.

فروردین با اشاره به اینکه ظرفیت تولیدی میمند می‌تواند استان فارس را در قله قرار دهد، اضافه کرد: تولیدات بزرگ‌ترین میدان گازی جنوب کشور از جاده شهرستان فیروز آباد می‌گذرد و روزانه شاهد تلفات جاده‌ای هستند که باید این موضوع در اولویت رسیدگی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند