Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@07:16:04 GMT

جاده‌های زنجان لغزنده و مه آلود است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۶۱۲۶

جاده‌های زنجان لغزنده و مه آلود است

سرهنگ عظیمی رئیس پلیس راه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: درحال حاضر با توجه به بارش باران و برف سطح جاده های این استان خیس و لغزنده است.

او با بیان اینکه مه غلیظ در محورهای طارم و قیدار موجب کاهش دید افقی رانندگان شده است، افزود: توصیه اصلی پلیس  استفاده از چراغ مه شکن و رعایت فاصله طولی در این محور‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عظیمی با اشاره به اینکه تردد در محورهای کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است، گفت: رانندگان از انجام هرگونه سفر غیر ضروری خودداری کرده و درصورت لزوم حتما بایستی تجهیزات زمستانی به همراه داشته و از چراغ مه شکن استفاده کنند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه زنجان لغزندگی جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز

  سرهنگ "حسینعلی سنچولی" اظهار داشت: در پی یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان نیمروز که باعث ایجاد رعب و وحشت عمومی گردید، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 وی ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی سه نفر از عاملان تیراندازی شده و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

 سرهنگ سنچولی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلاف قبلی اعلام کردند؛ که در نهایت پس از تشکیل پرونده اولیه تحویل مراجع قضایی گردیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان