Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: به منظور کاهش آلودگی هوا، ۶۷ درصد سوخت نیروگاه شهید رجایی از گاز طبیعی مصرف می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مصطفی صالحی  در جلسه ستاد سوخت استان که با حضور اعضای کمیته سوخت برگزار شد، اظهار کرد: با پیگیری مسئولین استان و در جهت کاهش آلودگی هوا، ۶۷ درصد سوخت نیروگاه شهید رجایی از گاز طبیعی مصرف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی فرهنگ سازی در مصرف بهینه انرژی از جمله برق و گاز را از عوامل تاثیر گذار و مهم در مصرف بهینه سوخت دانست و افزود: با فرهنگ سازی در مصرف بهینه انرژی در تمامی حوزه ها از جمله مصارف خانگی، صنوف و صنایع می توان فرهنگ درست و بهینه مصرف انرژی را به یک فرهنگ عمومی و نهادینه در جامعه تبدیل کرد که این امر از طریق رسانه‌ها، از جمله صدا و سیما، تبلیغات، فضای مجازی و ... امکان پذیر است.

صالحی در ادامه بر اهمیت رعایت الگوی مصرف بهینه انرژی در تمامی ارگان ها و دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: رعایت الگوی مصرف بهینه انرژی در ساعات اداری و غیر اداری، از وظایف مهم تمامی ادارات، دستگاه های اجرایی و ارگانهای دولتی و غیر دولتی می باشد که مسئولین مربوطه باید با بازدید های دوره ای، بر رعایت این اصول نظارت کنند.

صالحی در پایان ضمن تشکر از تمامی دستگاه های ذیربط، تامین و توزیع سوخت در استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به نزدیکی پایان سال، لازم است شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مانند گذشته تمهیدات لازم برای تامین و ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی ازجمله بنزین و نفت سفید اتخاذ نماید تا استان با مشکل جدی در سال آتی مواجه نشود.⁩

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین مصرف بهینه انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور