Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین قدیمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در مراسم برگزاری چهارمین اقدام فراگیر تعدیل روشنایی معابر و مقابله با استخراج کنندگان رمز ارز‌های غیرمجاز به جمع آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز طی این مانور دو روزه تاکید کرد و گفت: هزار و ۳۰ دستگاه استخراج کننده غیر مجاز رمز ارز از ۳۹ مرکز، از ابتدای امسال تا به امروز در سطح استان جمع آوری شده و در این مانور نیز، مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز کشف شده با همکاری نیرو‌های انتظامی جمع آوری خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ۱۲۳ نفر شامل ۲۰ اکیپ جهت تعدیل و تنظیم روشنایی معابر و ۲۰ اکیپ جهت مقابله با استخراج کنندگان رمز ارز‌ها در این مانور حضور دارند، اظهار داشت: کاهش توان و انرژی مصرفی روشنایی معابر، کاهش انرژی تلف شده ناشی از برق‌های غیرمجاز، اصلاح و استاندارد سازی ولتاژ مشترکان و افزایش ایمنی پایه‌های فلزی معابر، از دیگر اهداف این مانور دو روزه می‌باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از تعدیل ۱۸ هزار دستگاه چراغ معابر در سطح استان و با صرفه جویی ۳.۵ مگاواتی در مصرف برق، از ابتدای امسال تا به امروز خبر داد و افزود: طی امروز و فردا در شهر نیر تعدیل دائم روشنایی معابر صورت خواهد گرفت و ۱۳۹ دستگاه لامپ ۲۵۰ وات تبدیل به لامپ‌های ۱۰۰ وات با همان کیفیت قبلی خواهند شد.

قدیمی همچنین استفاده کنندگان غیر مجاز برق در سطح استان را ۳۵ هزار عنوان کرد و اظهارداشت: ۲ هزارو ۴۰۰ استفاده کننده‌ی غیر مجاز برق به انشعاب دائم تبدیل شده اند.

او در ادامه دیگر اقدامات انجام شده در این مانور را منظم و یکنواخت کردن روشنایی معابر و رفع نقاط مخاطره آمیز پایه‌های فلزی معابر عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق رسانی بیت کوین استخراج ارز دیجیتال مصرف برق روشنایی معابر جمع آوری رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی

جلسه قرارگاه طرح ربیع استان خراسان جنوبی در راستای اجرایی نمودن طرح جمع آوری وبازگشت اتباع غیر مجاز به کشور مبداء در محل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار گردید.

صفایی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی با  اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از نیمی از اتباع یاد شده از کشور خارج گردیده اند از دستگاههای مرتبط درخواست کرد تا در سال جاری طبق سنوات گذشته برنامه مدون همراه با سیر مراحل و زمانبندی چگونگی شناسایی و جمع آوری را به تفکیک شهرستان های تابعه استان را در قالب قرارگاه استانی طرح ربیع در دستور کار قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • برای استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز جرایم سنگینی تا بیش از ۱۰۰ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین
  • استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز نقره‌داغ می‌شوند
  • متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی
  • آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم