Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی آدینه‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برابر گزارش واصله مبنی بر تردد فردی مشکوک به طلا فروشی و صرافی‌ها و قصد خرید با کارت‌های بانکی افراد غیر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های فنی و پلیسی کارشناسان پلیس فتا متهم به هویت معلوم پس از شناسائی با هماهنگی قضائی دستگیر و از متهم تعدادی کارت بانکی به نام افراد دیگر کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدینه‌لو گفت: با وجود اظهارات ضد و نقیض متهم دستگیر شده معلوم شد متهم به جرم کپی کارت بانکی (اسکیمینگ) تحت تعقیب پلیس فتا در یکی از استان‌های همجوار بوده و با ترفندهای مختلف پس از اخذ کارت بانکی و رمز آن از شهروندان اقدام به سرقت وجوه و خرید از طلافروشی و صرافی‌ها می‌کند.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از اعتراف به جرم خود برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد، اضافه کرد: به شهروندان توصیه می‌شود، در هنگام خرید، به هیچ وجه کارت عابر بانک و رمز را به فروشنده تحویل ندهند و هرگونه پرداخت وجه از طریق کارت بانکی را شخصا انجام دهند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس فتا استان زنجان دستگیری بانک رئیس پلیس فتا تحت تعقیب تحویل مقام قضایی کارت بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۶۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همدان/ شهادت یک پلیس در حین دستگیری قاتل متواری ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی دستگیری قاتل متواری در کمتر از ۲۴ ساعت در ساوه

دیگر خبرها

  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند