Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:12:44 GMT

کلانتری؛ خسارت زلزله درسی‌سخت بالاتر از حد تصور است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۷۰۷۶

کلانتری؛ خسارت زلزله درسی‌سخت بالاتر از حد تصور است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در گفت و‌گو با بخش خبر ساعت ۱۴ شبکه یک، اظهار داشت: از مجموع ۶۳ مصدوم تاکنون ۲۵ نفر به بیمارستان منتقل شده و بقیه توسط کادر درمان در سی سخت مداوا شدند.

نماینده عالی دولت در استان، ابراز کرد: به محض وقوع زلزله وارد شهر سی سخت شدیم و اردوگاه  اسکان اضطراری در این شهر راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری با تاکید بر اینکه خسارت جدی است میزان آسیب به منازل را بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد عنوان کرد.

کلانتری گفت: چادر و اقلام امدادی تحویل مردم خواهد شد.

وی افزود: اکیپ‌های امدادی در حال ورود به سی سخت است، اما خسارت بالاتر از حد تصور است.

کلانتری با تاکید بر اینکه بارش باران و شرایط جوی امدادرسانی را با مشکل رو به رو کرده است، گفت: وضعیت مردم زلزله زده را به شکل میدانی رصد کرده و پیگیر نیازهای آن ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اقلام امدادی از جمله چادر، پتو و بسته‌ های امدادی بین مردم در حال توزیع است‌.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله بیمارستان درمان زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت

 اسدالله عباسی با حضور در بین مردم شهرک گردشگری و زیارتی امامزاده ابراهیم (ع) شفت با اشاره به حریق نیمه شب گذشته و سوختن حدود ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری گفت: از همه ظرفیت‌های استانی و ملی برای جبران خسارت مردم این منطقه استفاده می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به آتش سوزی گسترده در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت که عموما سازه‌های چوبی بودند افزود: تعدادی از این واحد‌ها بیمه می‌باشند وبخش زیادی از آنها بدون پوشش بیمه‌ای هستند.

وی به وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم و خسارت وارده گفت: فرماندار شهرستان شفت، مدیرکل مدیریت بحران استان و مدیران حوزه زیرساختی گیلان با حضور در بین مردم حادثه دیده وضعیت را برای رفع مشکلات خسارت دیدگان بررسی کردند.

عباسی با تاکید بر اینکه هلال احمر اسکان اضطراری، تامین اقلام ضروری و غذای گرم برای این خانوار‌ها را آغاز کرده است افزود: به زودی کار آوار برداری شروع می‌شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه گزارشی هم از این حادثه و وضعیت خسارت دیدگان به وزارت کشور و رئیس جمهور ارائه خواهد شد تصریح کرد: کمک‌هایی به صورت بلاعوض و در قالب تسهیلات برای ساخت منازل مسکونی و واحد‌های تجاری خسارت دیدگان این حادثه تامین خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • نسل بشر زودتر از تصور منقرض خواهد شد!
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • نسل بشر زودتر از آنچه تصور می‌شود منقرض خواهد شد!