Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که شایعه علاقه یحیی گل محمدی به جذب نادر محمدی اوت انداز معروف پیکان شنیده می شود، مهدی تارتار مدعی شد که باشگاه پرسپولیس هیچ درخواستی برای این بازیکن ارائه نکرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی تیم پیکان تهران اعلام کرد باشگاه پرسپولیس هیچ درخواستی برای جذب نادر محمدی اوت انداز این باشگاه نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از جدال پرسپولیس و پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر نادر محمدی اوت انداز تیم خودروساز پایتخت نامش بیشتر از قبل بر زبان افتاد. در این خصوص امروز در فضای مجازی شایعه ای عجیب بر سر زبان ها افتاد. این شایعه حکایت از تماس یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با مهدی تارتار همتایش در پیکان برای جذب نادر محمدی داشت. شایعه ای که از سوی مهدی تارتار قویا تکذیب شد.

سرمربی پیکان در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگار ما در این باره گفت:

من نمی دانم هدف برخی افراد از مطرح کردن چنین شایعات بی اساسی چه چیزی است. متاسفانه برخی دنبال تخریب هستند و از هر بهانه ای استفاده می کنند تا اهداف خود را اجرا کنند.

وی ادامه داد:

من قویا اعلام می کنم هیچ درخواستی از سوی باشگاه پرسپولیس برای جذب نادر محمدی به باشگاه ما ارائه نشده است و اصلا چنین بحثی نبوده که بخواهیم درباره اش صحبتی انجام بدهیم.

سرمربی پیکان درباره اینکه گفته شده یحیی گل محمدی شخصا با او تماس گرفته و خواهان جذب محمدی شده، گفت:

این مساله هم کذب محض است. یحیی از دوستان خوب من است و همیشه برایش احترام قائلم و آرزوی موفقیت کردم. اما او هم تماسی با من در این خصوص نگرفته است.

تارتار در پایان افزود:

از شایعه سازان می خواهم به این موضوعات دامن نزنند. چرا که رفاقت من با یحیی گل محمدی و پرسپولیسی ها با این چیزها خراب نمی شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس نادر محمدی یحیی گل محمدی مهدی تارتار پرسپولیس مهدی تارتار نادر محمدی نقل و انتقالات پرسپولیس یحیی گل محمدی یحیی گل محمدی مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روز‌ها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آن‌ها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیم‌های مختلف لیگ برتری را دارد، در سال‌های گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه ۱۳۶۰ به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...