Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@03:11:54 GMT

توقیف کالای قاچاق در کهریزک

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۷۵۱۶

توقیف کالای قاچاق در کهریزک

رئیس کلانتری 170 کهریزک از کشف کالای قاچاق به ارزش تقریبی 12 میلیارد ریال در یک انبار کالا در کهریزک خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ اسماعیل کوهساریان، رئیس کلانتری کهریزک اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک انبار کالا با همکاری همدستش مقدار فراوانی کالای قاچاق در انبار دپو و جمع آوری کرده است،  بررسی موضوع در اختیار تیمی از مأموران کلانتری 170 کهریزک قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه در بررسی های پلیسی مشخص شد خبر صحت دارد، ادامه داد: با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران کلانتری کهریزک به نشانی اعلامی، اعزام و موفق شدند مالک انبار و همدستش را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

رئیس کلانتری کهریزک ابراز داشت: در بازرسی از داخل انبار مقدار فراوانی تجهیزات مربوط به رایانه از قبیل: صفحه کلید و ماوس، فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود کشف و کارشناسان  ارزش تقریبی این اموال را  12 میلیارد ریال محاسبه کرده اند.

کوهساریان خاطرنشان کرد: با دستور قضائی انبار پلمب و هر 2 متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد احمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیرهای عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

وی افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضائی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

کد خبر 6089856

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق