Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@16:51:07 GMT

تازه‌ترین اخبار ریزش معدنی در قم

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۷۵۲۱

تازه‌ترین اخبار ریزش معدنی در قم

خبرگزاری تسنیم: محسن اروجی با اشاره به ریزش معدن منگنز اظهار داشت:‌ این ریزش ساعت 11:50 در عمق 290 متر زیرزمین رخ داده که تاکنون هیچ مصدومی نداشته ولی متاسفانه یک نفر زیرآوار مانده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم با بیان اینکه بلافاصله تیم‌های هلال احمر برای یافتن کارگر مفقود شده به محل اعزام شدند، افزود:‌ تیم‌های واکنش سریع و سگ‌های زنده‌یاب به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ارزیابی اولیه مشخص شد که سه کارگر در زیر آوار هستند که این آمار در ادامه به چهار کارگر افزایش یافت، گفت:‌ سه نفر از افرادی که داخل معدن بودند و دچار حادثه شدند نجات پیدا کرده و خارج شدند و تلاش برای نجات یک نفر باقیمانده ادامه دارد.

اعزام 20 آتش‌نشان به محل

سخنگوی آتش‌نشانی قم همچنین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  قم ، با اشاره به وقوع حادثه ریزش معدن منگنز اظهار داشت: رأس ساعت 11:58 امروز گزارشی مبنی بر ریزش آوار در عمق 290 متری معدن منگنز به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی قم اعلام شد.

حمید کریمی با بیان اینکه بلافاصله سه دستگاه خودروی آتش‌نشانی و 20 آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند، ابراز کرد: همچنین 3 دستگاه خودروی پشتیبان نیز برای اتفاقات غیرمترقبه به محل اعزام شدند.

وی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون 12 آتش‌نشان به همراه کارکنان معدن به عمق 290 متری این معدن منتقل‌شده‌اند، تصریح کرد: قسمتی از چوب‌ها در حال فیکس شدن بوده و محیط در حال آرام‌سازی و آواربرداری است که امیدواریم یک‌نفری که در حادثه محبوس شده نجات پیدا کند.

معدن منگنز ونارچ در حدود 40 کیلومتری شهر قم و در بخش کهک نزدیکی روستای ونارچ واقع شده است.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: ریزش معدن معدن منگنز معدن منگنز اعزام شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، بخشی از بزرگراه بین شهر میژو و شهرستان دابو در استان گوانگدونگ بامداد امروز چهارشنبه (به وقت محلی) ریزش کرد.

این شبکه افزود: این حادثه باعث گرفتار شدن ۱۸ خودرو شد و ۳۱ نفر از محل حادثه نجات یافتند و به بیمارستان منتقل شدند.

سی سی تی وی گزارش داد که عملیات امداد و نجات ادامه دارد.

علت حادثه همچنان مشخص نیست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد
  • محبوس شدن ۳ نفر در معدن فلاورجان به دلیل ریزش تونل / آخرین وضعیت بارش‌ها در اصفهان + فیلم
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • ریزش مرگبار بزرگراه در چین با ۳۶ کشته
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم