Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@18:20:17 GMT

طلای جهانی در معاملات امروز 0.4 درصد تقویت شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۸۷۸۵

طلای جهانی در معاملات امروز 0.4 درصد تقویت شد

قیمت هر اونس طلا با ۰.۴ درصد افزایش، به ۱۷۸۲ دلار و ۶۴ سنت رسید.

 

به گزارش پول نیوز، قیمت طلا پس از ریزش سنگین شب گذشته، در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی اندکی بهبود یافت اما همچنان نزدیک به پایینترین حد خود در دو ماه و نیم گذشته قرار دارد.


بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۴ درصد افزایش، به ۱۷۸۲ دلار و ۶۴ سنت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۶ درصد افزایش، به ۱۷۸۳ دلار و ۱۰ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز چهارشنبه با ۲۶ دلار و ۲۰ سنت معادل ۱.۵ درصد کاهش، در ۱۷۷۲ دلار و ۸۰ سنت بسته شده بود.

در مجموع بهای معاملات طلا از حدود یک هفته پیش، نزدیک ۷۰ دلار معادل ۳.۷ درصد کاهش داشته است.

جفری هالی، تحلیلگر ارشد بازار در شرکت OANDA در این باره گفت: عقب نشینی بازده اوراق قرضه بلندمدت آمریکا از رکورد بالایی که اوایل هفته جاری ثبت کرده بودند، در معاملات روز جاری از قیمت طلا پشتیبانی کرد. همچنین به نظر می رسد خریداران در قیمتهای پایین، از تعطیلات سال نوی چینی بازگشته اند.

سرمایه گذاران تحولات مربوط به بسته کمک مالی کرونایی ۱.۹ تریلیون دلاری که از سوی دولت بایدن پیشنهاد شده است را دنبال می کنند. تورم ناشی از اجرای برنامه های محرک مالی، قیمت طلا را تقویت می کند اما از سوی دیگر بازده اوراق قرضه را بالاتر می برد که به نوبه خود هزینه نگهداری طلا را افزایش می دهد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد کاهش، ۲۷ دلار و ۳۲ سنت معامله شد. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ۲.۲ درصد صعود کرد و به ۱۲۸۰ دلار و ۵۴ سنت رسید. هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۷ درصد افزایش، به ۲۳۸۷ دلار و ۹۳ سنت رسید.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قیمت طلا طلای جهانی اونس پول نیوز کرونا برای تحویل فوری درصد افزایش سنت رسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۰ اردیبهشت؛سکه طرح قدیم هم کاهشی شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، افت ۳۸۶ هزار تومانی داشت و به ۴۰ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۴۱۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۶ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۶۰. هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر، ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به نرخ ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۳۸۱ هزار تومان بدون تغییر در بازار فروخته شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۳۶ دلار رسیده است.

کد خبر 6091924 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۰ اردیبهشت؛سکه طرح قدیم هم کاهشی شد
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد