Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:37:46 GMT

مثلث برمودای گل‌گهر، عصای دست قلعه‌نویی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۹۳۸۸

مثلث برمودای گل‌گهر، عصای دست قلعه‌نویی

سه بازیکن گل‌گهر این فرصت را دارند تا با درخشش در جدال فردا مقابل پرسپولیس، صدر جدول برترین پاسورهای لیگ را از آن خود کنند.

به گزارش "ورزش سه" نیم‌فصل اول لیگ بیستم در شرایطی فردا به پایان خواهد رسید که تکلیف آقای گلی مشخص است و سجاد شهباززاده با درخشش مقابل تیم سابق خود توانست با 12 گل صدرنشین جدول گلزنان شود اما در جدول برترین پاسورهای لیگ رقابت همچنان ادامه دارد؛ چرا که در دوئل فردای گل‌گهر و پرسپولیس، چهار بازیکن شانس رسیدن به عنوان "مهندس لیگ" را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سعید صادقی وینگر سرعتی و بازیساز گل‌گهری‌ها که در مصاف هفته گذشته مقابل نساجی، روز رویایی را در قائمشهر گذراند و روی هر دو گل تیمش نقش‌آفرین بود و درخشش گلر نساجی نگذاشت گلسازی‌هایش بیشتر شود، امیدوار است تا در مصاف با پرسپولیس هم بتواند بدرخشد و در پیروزی تیمش سهیم باشد؛ اتفاقی که یک معامله دو سر برد برای وینگر سرعتی سیرجانی‌هاست، چرا که هم خود می‌تواند به صدر جدول برترین پاسورها برود و هم گل‌گهر به یک پیروزی مهم خانگی برساند.

 

 

بهنام برزای و احمدرضا زنده‌روح دو بازیکن نفوذی و خلاق گل‌گهر هم در شرایطی مشابه با صادقی قرار دارند؛ آن‌هم در چهارده هفته گذشته توانسته‌اند 3 بار همبازیان خود را در موقعیت گلزنی قرار دهند و در جدال با سرخ‌پوشان پایتخت این فرصت را دارند تا بتوانند رکورد خود را در لیگ بیستم بهبود بخشند و به صدر جدول بهترین گلسازان لیگ صعود کنند.

 

البته در اردوگاه رقیب گل‌گهر هم یک بازیکن این شانس ویژه را دارد؛ احمد نوراللهی که در هفته‌های گذشته ستاره سرخ‌پوشان بوده هم سه پاس گل در کارنامه‌اش در لیگ بیستم دارد و می‌تواند با ادامه روند خوبش در ترکیب پرسپولیس در جدال با گل‌گهر هم برای سرخ‌پوشان گلسازی کند و در مصاف با سه رقیب اصلی خود در راه کسب عنوان برترین پاسور لیگ موفق از زمین خارج شود.

گل گهرسیرجان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان پرسپولیس تهران گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید

به گزارش همشهری آنلاین، اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت.

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است.به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

کد خبر 848339 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا

دیگر خبرها

  • مکان دقیق مثلث برمودای ایران
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • سفرنامه| مسیر بی بازگشت به ریگ جن!/ مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال