Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر شیاطین سرخ در زدن ضربات پایانی دقت بیشتری به خرج می دادند، بازی می توانست با تعداد گل های بسیار بیشتری به پایان برسد. 

منچستریونایتد با برد ۳-۰ در دیدار رفت، گام بلندی به سوی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا برداشت. شاگردان اوله گونار سولسشر در یک بازی جذاب و پر موقعیت، با چهار گل حریف اسپانیایی خود را بدرقه کردند تا در بازی برگشت با فشار کمتری مواجه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه هم برونو فرناندز مجددا ستاره اصلی تیمش بود و تیمش را به سوی یک پیروزی دیگر روانه کرد. شیاطین سرخ در بازی بعدی خود از نیوکاسل میزبانی می کنند و سوسیداد نیز پذیرای آلاوز خواهد بود. دو تیم پس از بازی های ذکر شده، پنجشنبه آینده دوباره و این بار در اولدترافورد مقابل هم صف آرایی می کنند تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی مشخص شود. 

اطلاعات بازی رئال سوسیداد و منچستریونایتد روز و تاریخ برگزاری: پنجشنبه ۱۸ فوریه ۲۰۲۱ / ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت: ۲۱:۲۵ به وقت تهران ورزشگاه: آلیانز تورین تورنمنت: مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا گلزنان: برونو فرناندز (۲۷ و ۵۷)، مارکوس رشفورد (۶۵) و دنیل جیمز (۹۰) برای منچستریونایتد ترکیب تیم های رئال سوسیداد و منچستریونایتد

 

شرح گل های بازی رئال سوسیداد و منچستریونایتد

رئال سوسیداد ۰-۱ منچستریونایتد؛ فرناندز (۲۷): روی پاس در عمق رشفورد برای فرناندز، دروازه بان سوسیداد خروج ناموفقی داشت تا فرناندز پس از دور زدن او با خونسردی دروازه حریف را باز کند.

رئال سوسیداد ۰-۲ منچستریونایتد؛ فرناندز (۶۷): جیمز پاس رشفورد را کنترل کرد و قبل از این که تصمیم بگیرد با توپ چه کند، فرناندز از راه رسید و با یک شوت سر ضرب گل دوم را وارد دروازه حریف کرد. 

رئال سوسیداد ۰-۳ منچستریونایتد؛ رشفورد (۶۵): پاس در عمق عالی فرد رشفورد را در یک ضد حمله تند و تیز به محوطه جریمه حریف رساند و مهاجم شیاطین سرخ برخلاف دفعات قبلی با دقت بالا و با یک ضربه بغل پا توپ را به تور دروازه رساند. 

رئال سوسیداد ۰-۴ منچستریونایتد؛ جیمز (۹۰): بایی با پاسی محکم، جیمز را از سمت راست راه انداخت و این بازیکن از خط میانی زمین تا دروازه حریف پا به توپ پیشروی کرد و سپس با ضربه ای از زاویه بسته موفق شد گل چهارم بازی را به نام خود ثبت کند. 

خلاصه بازی رئال سوسیداد و منچستریونایتد

به زودی

اخبار داغ 

ماکان بند: چرا با کل کل اعصاب یکدیگر را خرد کنیم؟ از رقابت لذت ببریم علی عبدالمالکی: دنیا ارزش آن را ندارد که بخاطر تیمتان به خانواده کسی توهین کنید سهیل سنگرزاده کیست؟! / کلاهبرداری جون دل از زن ایرانی در استرالیا! + جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ارلینگ هالند مقابل ام باپه؛ شاهد یک دو قطبی دیگر در دنیای فوتبال خواهیم بود؟ / کاریکاتور خوان لاپورتا: اگر یک بار توانسیم کامبک بزنیم، باز هم می توانیم حتی اگر این دفعه سخت تر باشد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال سوسیداد و منچستریونایتد رئال سوسیداد ۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت تکنیکی دیدنی آردا گولر در دیدار رئال مادرید و رئال سوسیداد / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • حرکت تکنیکی دیدنی آردا گولر در دیدار رئال مادرید و رئال سوسیداد / فیلم
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • سوسیداد 0-1 رئال: تیم کارلتو برای قهرمانی عجله دارد
  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد