Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@13:48:46 GMT

رهبر انقلاب شأن آذربایجان را مهم می‌دانند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۹۶۷۳

رهبر انقلاب شأن آذربایجان را مهم می‌دانند

متفکرآزاد به فرمایشات رهبر انقلاب در ۲۹ بهمن، درباره نقش تبریز و آذربایجان در مقاطع گوناگون تاریخ ایران هم اشاره کرد و گفت: حضرت آقا در فرمایشات خود همچون گذشته شانیت آذربایجان را مهم دانستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «روح‌الله متفکرآزاد» امروز در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی بر بازگشت تبریز به جایگاه اصلی خود در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه فرهنگ و هنر تاکید کرد و گفت: در کنار اقدامات نرم افزاری در حوزه فرهنگ و هنر، باید تکمیل ساختمان تئاتر شهر تبریز و مقبره الشعرا در اولویت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با تقدیر از اقدامات ارزشمند مدیرکل فقید ارشاد استان در حوزه‌های فرهنگ و هنر، اظهار داشت: امیدوارم در دوره جدید، فصل نوینی از توسعه فرهنگی و هنری تبریز و آذربایجان شرقی رقم بخورد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی به فرمایشات رهبر انقلاب در ۲۹ بهمن، درباره نقش تبریز و آذربایجان در مقاطع گوناگون تاریخ ایران هم اشاره کرد و گفت: حضرت آقا در فرمایشات خود همچون گذشته شانیت آذربایجان را مهم دانستند و متذکر شدند که تبریز و آذربایجان در تحولات کشور اثرگذار است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند آذربایجان برای ایران جایگاه آفرید و این باور حضرت آقا است و در حقیقت فرمایشات متقن و اساسی در این باره داشتند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رهبر انقلاب نقش جدی را برای آذربایجان قائل بودند و البته امروزه نیز این دیار همچون گذشته جریان ساز خواهد بود.

روح‌الله متفکرآزاد اظهار کرد: ما سعی خواهیم کرد که در مقاطع پیش رو هم نقش آفرینی کنیم، زیرا سخنان رهبر معظم انقلاب بیش از پیش وظیفه‌مان را سنگین‌تر خواهد کرد.

وی در ادامه دیدار با مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به بررسی مشکلات هنرمندان در ایام کرونا پرداخت و وعده داد تا مشکلات این عرصه را از طریق مجلس و وزرات ارشاد پیگیری کند.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرهنگ تبریز و آذربایجان رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در دومین روز از سفر خود به آذربایجان با حضور در سفارت ایران در باکو با سیدعباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بحث و بررسی تحولات اخیر رابطه ایران و آذربایجان و اقدامات فرهنگی صورت گرفته و همچنین فضای فرهنگی پیش روی دو کشور از مهم‌ترین محورهای این دیدار بود.

وزیر فرهنگ بامداد روز گذشته (دوازدهم اردیبهشت) به منظور حضور و سخنرانی در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی بین‌فرهنگی عازم باکو شد.

اسماعیلی در این مجمع با اشاره به اهداف جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی فرهنگی، بر نقش سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی برای ایجاد صلح پایدار جهانی و رفع منازعات کشورها تاکید کرد.

وی همچنین در حاشیه برگزاری این مجمع با همتای آذربایجانی خود نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار بر تعاملات فرهنگی طرفین به‌ویژه در حوزه سینمایی تاکید کرد.

کد خبر 6095193 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود