Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب قهرمان پرتاب وزنه پارالمپیک ریو گفت: از رکوردم راضی نبودم چون خیلی راحت‌تر بیشتر از این رکورد پرتاب می‌کردم.

حامد امیری در گفت‌وگو با میزان درباره عملکردش در مسابقات پارادوومیدانی فزاع امارات اظهار داشت: مسابقات در سطح خوبی برگزار شد بخصوص برای نفراتی که در اردوهای تیم ملی حضور داشتند. خوشبختانه من هم عملکرد خوبی داشتم و حدود یک و نیم متر افزایش رکورد داشتم و رکورد خودم را که قهرمان جهان شده بودم را جابجا کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوها برای من خیلی مفید بود که نتیجه‌اش هم مشخص است.

وی ادامه داد: ورزشکارانی هم داشتیم که در اردوی کیش تفریح هم می‌کردند، اما من شاید فقط دو بار از هتل خارج شدم که آنهم به خاطر خرابی آسانسور بود و مجبور شدم از آسانسور مسیر پشتی هتل استفاده کنم. به هر حال هدف هر ورزشکاری مشخص است و من هم تمرکزم روی رسیدن به اهداف خودم بود و به همین خاطر تمام سختی‌ها را تحمل کرده و می‌کنم.

*نمی‌توان پیش‌بینی کرد با چه رکوردی می‌توان به طلای پارالمپیک رسید 

نایب قهرمان پرتاب وزنه پارالمپیک ریو در خصوص اینکه آیا می‌تواند با این رکوردها به مدال طلای توکیو برسد، گفت: نمی‌توان پیش‌بینی کرد که با چه رکوردی می‌توان به طلای پارالمپیک رسید چون از شرایط حریفان خیلی اطلاع دقیقی نداریم، اما تا الان هر مسابقه‌ای که شرکت کردم تمام حریفان اصلی‌ام حضور داشته‌اند که در سه مسابقه اخیر موفق به کسب بهترین نتیجه مقابل آنها شدم. در این مسابقات هم حریف اصلی‌ام که از یونان بود و در مسابقات جهانی نقره گرفته بود را با اختلاف حدوداً سه متری شکست دادم.

امیری افزود: نمایندگان بلاروس و کرواسی در این مسابقات عملکرد خوبی داشتند، اما برای توکیو می‌دانم که با ٣١ تا ٣١.۵ متر می‌توان به مدال طلا رسید و از این بیشتر کسی نمی‌تواند پرتاب کند، اما من بارها و بارها در تمریناتم ٣٢ متر را هم پرتاب کرده‌ام.

*حدود ١٠ - ١۵ روز تمرین نداشتم

وی با اشاره به مشکلاتی که در سفر به امارات با آن مواجه شده عنوان کرد: متاسفانه برای سفر به امارات خیلی اذیت شدیم؛ بحث ویزا بود که حدود چهار روز در فدراسیون بودم و اصلاً پرتابی نداشتم. پس از آن هم وقتی به امارات رسیدیم به دلیل مشکلاتی که برای اعزام سرمربی تیم ملی بدلیل مشکلات ویزا به عنوان مربی اختصاصی من پیش آمد، رضایی روز قبل از مسابقات رسید.

نایب قهرمان پرتاب وزنه پارالمپیک ریو گفت: حدود ١٠ - ١۵ روز تمرین نداشتم آنهم در شرایطی که در پیک مسابقات بودیم و باید در اوج تمرینات قرار می‌گرفتیم که بزرگترین ضربه بود، اما خداراشکر بهترین نتیجه را گرفتم؛ هر چند خودم از رکوردم راضی نبودم چون خیلی راحت‌تر بیشتر از این رکورد پرتاب می‌کردم. با تمام مشکلات و مصائبی که برای حضور در مسابقات تحمل کردم فکر نمی‌کردم این رکورد را ثبت کنم.

بیشتر بخوانید: امیری: به حواشی کاری ندارم، تمرکزم روی موفقیت در پارالمپیک توکیو است/ بیش از ١٢ بار تست دوپینگ داده‌ام

انتهای پیام/

برچسب ها: حامد امیری پارادوومیدانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پارادوومیدانی حامد امیری پارادوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۹۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا، نازنین فاطمه عیدیان ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا  را کسب نماید.

بر همین اساس این دختر جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حدنصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشور‌های آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال  طلا این رقابت‌ها را به دست آورد. 

عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حدنصاب  ۵۹.۴۸ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حدنصاب ۵۹.۱۶ (۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران) در اخیار شهلا محمودی بود ارتقا دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.

نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید، اما این برای اولین بار است که دوومیدانی ایران توانسته در بخش زنان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دو‌های با مانع  کسب نماید.

ششمی سجاد آقایی  در ۴۰۰متر

در دور نهایی رقابت ماده ۴۰۰ متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و  با این نتیجه به کار خود پایان داد.

هفتمی مانا حسینی در پرتاب نیزه

در دور دور نهایی رقابت ماده پرتاب نیزه مانا حسینی نماینده کشورمان با ثبت حدنصاب ۴۶.۱۹متر در جایگاه هفتم این مسابقات ایستاد و به کار خود در این رویداد قاره‌ای پایان داد.

چهارمی ملیکا نوروزی در پرتاب چکش

در دور دور نهایی رقابت ماده پرتاب چکش ملیکا نوروزی نماینده کشورمان با ثبت حدنصاب ۵۷.۲۶ متر در جایگاه چهارم این مسابقات ایستاد و به کار خود در این رویداد قاره‌ای پایان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان