Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@18:17:30 GMT

قهرمان پارالمپیک ایران برای تمرین به امارات اعزام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۷۹۱۷

دارنده دو مدال طلایی پارالمپیک لندن و ریو برای افزایش آمادگی خود جهت شرکت در مسابقات انتخابی المپیک توکیو، هفته آینده به مسابقات تیروکمان امارات اعزام می شود.

غلامرضا شعبانی بهار در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور افزایش آمادگی بدنی زهرا نعمتی جهت شرکت در  مسابقات جهانی فرانسه که آخرین مرحله انتخابی برای کسب سهمیه بازیهای المپیک توکیو است، وی به همراه مربی و یک سرپرست با حمایت کمیته ملی پارالمپیک هفته آینده راهی امارات می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اعزام تیم ملی ریکرو به رقابت های برون مرزی و مسابقات تدارکاتی در فروردین ۱۴۰۰، خاطرنشان کرد: دهم تا ۲۵ فروردین اردوی مشترک و مسابقات تدارکاتی به مدت ۲ هفته با حضور تمام کشورهای آسیایی و اروپایی در ترکیه برگزار که تیم ملی ریکرو نیز با ۸ ورزشکار راهی ترکیه می شود. 

شعبانی بهار همچنین از اعزام تیم کامپوند به مسابقات کاپ آسیا تایلند در نیمه نخست اردیبهشت خبر داد.

رییس فدراسیون تیروکمان گفت: به منظور آمادگی بهتر کمانداران ریکرو جهت شرکت در آخرین مرحله مسابقه انتخابی المپیک توکیو، تیم ریکرو زنان و مردان نیمه دوم اردیبهشت برای شرکت در مرحله دوم کاپ جهانی به شانگهای چین می روند.

وی ادامه داد: در خرداد سال آینده تیم ملی ریکرو برای شرکت در مسابقات جهانی جهت کسب سهمیه المپیک به فرانسه می روند، البته اعزام تیم کامپوند به این مسابقات بستگی به جذب حامی مالی مناسب دارد.

شعبانی بهار در ارزیابی از وضعیت کمانداران برای کسب سهمیه در فرانسه گفت: در بخش تیمی مردان احتمال کسب سهمیه وجود دارد، اما در زنان با رکوردهای ثبت شده، امید زیادی برای کسب سهمیه انفرادی و تیمی داریم.

وی در پایان در ارزیابی از رقابتهای لیگ برتر تیروکمان اظهار کرد: در این دوره از مسابقات لیگ با توجه به شرایط کرونا، ۲۸ تیم (۱۸ تیم در ریکرو و ۱۱ تیم در کامپوند) شرکت کرده بودند که تا به امروز هیچ گزارشی مبنی بر ابتلای یک کماندار به بیماری کرونا نداشتیم. همچنین کیفیت برگزاری لیگ با توجه به محدودیت ها راضی کننده و رکوردهای خوبی کسب شد.

منبع: الف

کلیدواژه: کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت

به گزارش قدسآ نلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز ‌شده و فردا (یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت) در شهر «روی‌اِت» کشور تایلند با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.

در بازی‌های امروز، تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده - امیرعلی قلعه‌نویی) با شکست ۲ بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی - وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت. نوجوانان ساحلی ایران که امروز (شنبه - ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راهیابی تیم والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه‌نویی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

دیگر خبرها

  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • دوستی: اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • مشکلات جودوکاران پارالمپیکی در حال بررسی است
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک