Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت با دبیری مسعود نجابتی در هشت بخش «نقاشی»، «کارتون»، «حجم»، «عکس»، «پرچم و کتیبه»، «تایپوگرافی»، «تصویرسازی» و «پوستر» توسط انجمن هنر‌های تجسمی انقلاب و دفاع مقدسِ بنیاد فرهنگی روایت فتح، بهمن‌ماه سال جاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثار منتخب این جشنواره هم از ۲۰ بهمن ماه در نگارخانه‌های خانه هنرمندان به نمایش درآمد.

بیشتر بخوانید:

ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت آغاز به کار کرد

حال این جشنواره در ایستگاه پایانی ششمین دوره خود، در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران از برگزیدگانش تجلیل می‌کند.

همچنین با حضور سرداران بسیج، دبیران، داوران و هنرمندان، از سید عباس میرهاشمی عکاس، محمدعلی کشاورز گرافیست، محمدعلی رجبی نقاش و نگارگر و محمدحسین صلواتیان تصویرگر و کارتونیست، به عنوان هنرمندان انقلابی تقدیر می‌شود.

گفتنی است مراسم اختتامیه این رویداد فرهنگی هنری، روز جمعه یکم اسفندماه ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای تجسمی خانه هنرمندان هنر مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان گفت: پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد معرفی شد و در بین این آثار اثر تولیدات واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری استان نیز برگزیده شد. اکبر آیین افزود: پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.
وی ادامه داد: نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی از شهرستان لنده تولید حوزه هنری استان توسط دبیرخانه جشنواره تئاتر بچه های مسجد پذیرفته شد. مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان گفت: این نمایش با زبانی طنز به اشغال فلسطین توسط اسراییل غاصب می‌پردازد و از کمدی تازه‌ای در بیان درام خود استفاده می کند که برای مخاطب جذابیت ویژه‌ای دارد. پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران به نخبگان