Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، ناصر اسدی در جلسه احزاب سیاسی شهرستان شهرضا با بیان اینکه احزاب چرخ دنده‎های دموکراسی هستند و می‌توانند رابط متقابلی بین حکومت و مردم باشند، اظهار داشت: احزاب در نظام‌های سیاسی نقش مشارکت و جامعه‌پذیری سیاسی را ایفا می‌کنند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه احزاب با آموزش‌های حزبی که دیده‌اند مردم را به مشارکت در انتخابات ترغیب و مردم به دلیلی هواداری حزبی در انتخابات شرکت می‌کنند، افزود: یکی از راهکارهای اصلی افزایش مشارکت سیاسی احزاب هستند، احزاب فصل برداشت‌شان انتخابات‌ است و ایده‌های احزاب در قالب نماینده‌ای به نام رئیس جمهور و نماینده مجلس متبلور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه فضای انتخابات را احزاب با تبلیغات و مناظره‌ها گرم می‌کنند، گفت: توسعه سیاسی در گرو اعتقاد به احزاب است، یکی از کارکردهای ویژه احزاب سوغات سیاسی و ایجاد امنیت در هر نظام سیاسی است.

اسدی با اشاره به اینکه در آستانه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم، بیان کرد: احزاب باید توجه کنند که انتخابات به عنوان فصل برداشت در پیش است و باید برنامه‌ریزی‌های لازم را در این راستا داشته باشند و با برنامه‌هایی حزبی که دارند در انتخابات شرکت کنند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه معتقد هستیم مشارکت و آگاهی دادن به مردم و حضور در انتخابات یکی از پایه‌های استحکام نظام است، تصریح کرد: جایگاه احزاب در قانون اساسی مشخص شده است، احزاب از افتخارات نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه بعد از انتخابات احزاب با نقدها و مناظره‌هایی که انجام می‌دهند، می‌توانند برنامه‌ها را نقد کنند، اضافه کرد: احزاب فضایی را باید فراهم کنند که مردم به برنامه‌ها رأی دهند.

اسدی ادامه داد: شهرستان شهرضا دارای نمایندگی ۱۰ حزب است و یکی از بهترین فعالیت‌ها و عملکردهای را در انتخابات داشته‌اند و انتظار داریم با حضور در انتخابات شاهد یک انتخابات با مشارکت حداکثری مردم باشیم؛ احزاب با استفاده از ظرفیت‌های حداقلی و برنامه‌هایی که ارائه می‌دهند به سمت انتخابی بروند که به سمت ایده‌های خود نزدیک باشد.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه هیچ دولت و مقامی دور از نقد نیست و باید نقد سازنده کرد، خاطرنشان کرد: جنگ اقتصادی یک جنگ وحشیانه است و درست است که نظام اقتصادی را هدف گرفته است اما دشمن به دنبال بازخورد آن در فضای اجتماعی بود.

وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی به زندگی و معیشت مردم فشار وارد کرده است، گفت: دشمن تصمیم داشت با این تحریم‌ها اغتشاشات مردمی را به وجود آورد تا ۴۰ سالگی انقلاب را نبینیم، اما نظام و دولت این هدف را نقش بر آب کردند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: ناصر اسدی فرماندار شهرضا احزاب سیاسی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مناظره برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران

جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) برای روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شد.

 برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای "نماینده مردم" برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد. ۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است. مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، "نماینده مردم" به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغ نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس