Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا عسگریان روز جمعه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تاکنون موردی از ابتلای قطعی به ویروس کرونای انگلیسی در این شهرستان مشاهده و گزارش نشده است.

وی اظهارداشت: گزارشی از یک روستای بخش وردشت مبنی بر تجمع خانوادگی و حضور یک نفر که به تازگی با انگلیسی‌ها در تهران ملاقات کرده داشته‌ایم، که هنوز نتیجه آزمایش اطرافیان و حاضران در این جمع اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی با این وجود طبق اعلام شبکه بهداشت و درمان، چند نفر از افراد مسن حاضر در این جمع خانوادگی به منظور رعایت موارد حفاظتی و احتیاطی قرنطینه شده‌اند و به سایرین نیز تذکرها و هشدارهای لازم داده شده است.

فرماندار سمیرم با اشاره به مشاهده این ویروس در شهرهایی مانند کاشان و احتمال شیوع در سایر نقاط استان اصفهان، خاطرنشان کرد: در سمیرم برای پیشگیری از ریسک بالای ابتلا به این نوع از کرونای خطرناک، برپایی همه مراسم‌ حتی در آرامستان‌ها و خانه‌ها ممنوع بوده و مناطق تفریحی همچون آبشار منطقه مسدود هستند.

عسگریان در رابطه با جان باختن یک پزشک سمیرمی مقیم لندن، بر اثر ابتلا به کرونا و انتقال جسد وی به این شهرستان اظهار داشت: قرار است جسد این پزشک با رعایت کامل پروتکل‌ بهداشتی از سوی سفارت ایران در انگلستان به ایران و سپس به روستای دولت قرین، زادگاه این شخص منتقل شود.

وی ادامه داد: کار انتقال پزشک فوت شده طی ۱۵ تا ۲۰ روز آینده انجام می‌شود و به دلیل انجام همه امور حفاظتی و بهداشتی از زمان انتقال تا لحظه دفن و خاکسپاری جای هیچ گونه نگرانی نیست.

فرماندار سمیرم تصریح کرد: ستاد مدیریت کرونا تابع مصوبات و تصمیم‌های ستاد ملی این بیماری است و طبق رنگ بندی‌های اعلامی وزارت بهداشت عمل می‌کند اما در صورتی که شرایط به سمت ساده و عادی انگاری و ابتلای شمار بیشتری ازسمیرمی ها به بیماری کووید-۱۹ برود این موارد به سرعت به ستاد مرکزی برای تصمیم گیری اعلام می‌شود.

طبق اعلام ستاد ملی کرونا، وضعیت سمیرم در رنگ بندی های جدید اعلام شده از آبی به زرد تبدیل شده که نشان از بیشتر شدن شمار مبتلایان روزانه کووید-۱۹ در این شهرستان است.

بر اساس آمار موجود تاکنون یک میلیون و ۵۵۰ هزار و ۱۴۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۹ هزار و ۲۶۴ نفر رسیده است

برچسب‌ها کووید-19 پروتکلهای بهداشتی سمیرم محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کووید 19 پروتکلهای بهداشتی سمیرم کووید 19 پروتکلهای بهداشتی سمیرم محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم

سردار محمد سعید فاضل دادگر، فرمانده انتظامی گلستان در جمع خانواده‌ها و مردم گفت: در زمینه همکاری و احترام مردم در اجرای این طرح و همچنین تبعیت از قانون، یکی از بهترین استان‌های کشور هستیم.

طرح ملی «نور» همزمان با سراسر کشور با هدف حفظ فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی حجاب و عفاف در معابر و اماکن عمومی استان گلستان نیز در حال اجرا است.

در اجرای این طرح که از ۲۵ فروردین امسال آغاز شده است، با ناهنجاری‌ها در موضوع حجاب و عفاف، در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • اجتماع عظیم مردم متدین مشهد مقدس در حمایت از طرح «نور» 
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • اجتماع حمایتی جمعی از مردم لنگرود برای اجرای طرح نور پلیس
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • اجتماع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج