Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:55:34 GMT

بیش از ۱۱.۵ تن آرد و نهاده دامی در میاندوآب کشف شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۱۱۲۸

بیش از ۱۱.۵ تن آرد و نهاده دامی در میاندوآب کشف شد

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق گزارش‌های رسیده مبنی براینکه افرادی فرصت‌طلب و سودجو با خرید آرد و نهاده‌های دامی یارانه‌ای از نانوایان و دامداران شهرهای اطراف آنها را انباشت کرده و در فرصت مناسب با پوشش نهاده‌های دامی و با قیمت گزافی به فروش می‌رسانند، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظامی میاندوآب بلافاصله با شناسایی خودرو کامیون باری حامل آرد و نهاده‌های دامی در یک عملیات ضربتی، آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو توقیفی، هفت هزار و ۶۸۰ کیلوگرم آرد توزیعی خارج از شبکه شامل ۱۹۲ کیسه ۴۰ کیلویی و چهار تن نهاده دامی (ذرت و سبوس) به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد، گفت: در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی میاندوآب تاکید کرد: پلیس با افرادی که در شرایط اقتصادی کنونی با احتکار و قاچاق کالا و اقلام ضروری زندگی و معیشت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند برابر مقررات به شدت برخورد می‌کند.

 سرهنگ رستم‌پور از شهروندان خواست هرگونه فعالیت غیرقانونی مخلان اقتصادی و محتکران را با پلیس مبارزه با کالا و ارز با شماره تلفن ۴۵۲۲۵۷۱۰ درجریان بگذارند.

میاندوآب‌ با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

برچسب‌ها کالای قاچاق انتظامی میاندوآب احتکار کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای قاچاق انتظامی میاندوآب کالای قاچاق انتظامی میاندوآب احتکار کشفیات اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی افزود: در اجراى طرح تشدید مبارزه با کالاى قاچاق، ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهاى عبوری در محورهاى مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بنز حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ کیسه ۲۵ کیلویی انواع غذاى ماهى و آبزیان خارجى قاچاق به وزن ۱۰ تن را کشف کردند و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه قاچاق کالا همواره ضربه سنگینی را به اقتصاد کشور وارد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و موارد مشابه مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

دیگر خبرها

  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد