Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:10:03 GMT

توده هوای سرد تا اواسط هفته در قزوین پابرجاست

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۱۴۲۲

توده هوای سرد تا اواسط هفته در قزوین پابرجاست

مریم بهروزی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آخرین نقشه های پیش بینی و عکس های ماهواره ای برای امروز و شنبه /فردا/ وضعیت جوی نسبتا پایدار بر منطقه حاکم است.
وی اظهار داشت: براساس نقشه‌های پیش یابی امواج از فردا شب در ارتفاعات شمالی بارش پراکنده برف و روز یکشنبه نیز در بعضی از ساعات بارش باران و برف و وزش باد را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
کارشناس هواشناسی استان قزوین افزود: در شبانه روز گذشته آوج با منفی زیر صفر سردترین و رازمیان با ۱۴ درجه سانتیگراد گرم ترین شهرهای استان قزوین بودند.
بهروزی اضافه کرد: دمای هوای شهر قزوین نیز در ۲۴ ساعت گذشته بین منفی ۲ تا ۱۱ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.
وضعیت جوی استان قزوین را ۱۰ ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، پنج ایستگاه اقلیم شناسی، ۳۳ ایستگاه باران سنجی مکانیکی، ۹ ایستگاه باران سنجی اتوماتیک هشدار سیل و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند.

برچسب‌ها سازمان هواشناسی كشور بارش برف بارش باران استان قزوین سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان هواشناسی كشور بارش برف بارش باران سازمان هواشناسی كشور بارش برف بارش باران استان قزوین سازمان هواشناسی اخبار کنکور استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار جوی پایدار و صاف تا اواسط هفته در گیلان

مدیرکل هواشناسی گیلان از استقرار جوی پایدار تا اواسط هفته در استان خبر داد و گفت: طی این مدت غالبا آسمانی صاف تا نیمه ابری و در برخی نواحی ساحلی و جلگه ای پدیده مه طی ساعات شب تا صبح پیش بینی می شود

محمد دادرس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار تا اواسط هفته در منطقه است.

وی افزود: طی این مدت در استان گیلان، غالباً آسمانی صاف تا نیمه ابری و در برخی نواحی ساحلی و جلگه‌ای پدیده مه طی ساعات شب تا صبح پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان خاطرنشان کرد: طی این مدت گاهی به سبب شکل‌گیری ناپایداری‌های موقتی و همرفتی افزایش ابر و رگبار ورعد و برق پراکنده در استان دور از انتظار نیست.

دادرس با بیان اینکه طی این مدت دریا برای فعالیت دریانوردی مناسب است، تصریح کرد: از سه شنبه بعدازظهر با نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار شرایط برای افزایش ابر و مه آلود بودن هوا روند کاهش نسبی دما وزش باد موقتی شدید بعضی ساعات رگبار باران رعد و برق و احتمال تکرگ تا پایان هفته مهیا می‌باشد.

کد خبر 748205

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  • استقرار جوی پایدار و صاف تا اواسط هفته در گیلان
  • پایداری هوای گلستان تا اواسط هفته آینده
  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین