Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین و به نقل از فارس؛ صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور گفت: امروز در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و برخی نقاط استان‌های کرمان بارش برف و باران داریم و در جنوب فارس و برخی مقاطع هرمزگان بارش باران گاهی با رعد و برق و در استان‌های ساحلی خزر بارش های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعهدر نیمه شرقی کشور و استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید است و در شرق و جنوب شرق گردوخاک خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز شنبه در بخش‌هایی از استان‌های کرمان، هرمزگان و فارس بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی افزود: روز شنبه با ورود موج بارشی جدید به کشور در استان‌های واقع در شمال غرب و غرب کشور همچنین استان‌های واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال شرق و شرق کشور بارش برف و باران خواهیم داشت.

ضیائیان افزود: روز یک شنبه سوم اسفند در غرب و شمال غرب همچنین سواحل غربی خزر و استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه چهارم اسفند در نوار شمالی کشور، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، جنوب کرمان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر بارش‌ خواهیم داشت.

ضیائیان تاکید کرد: تا شنبه کاهش محسوس دما بین ۸ تا ۱۲ درجه در نیمه شمالی کشور خواهیم داشت. امروز در ۱۶ استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

کد خبر 585938 برچسب‌ها آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب و هوا ایران سازمان هواشناسي پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در برخی نقاط فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، کارشناس هواشناسی برای فردا در برخی نقاط بارش‌های رگباری را پیش بینی و اعلام کرده سامانه بارشی جدید از چهارشنبه وارد استان می‌شود و فعالیت آن تا اواخر روز پنجشنبه در بیشتر نقاط فارس ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش باران در برخی نقاط فارس
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • علت بارش‌های سیل‌آسای ایران؛ عامل انسانی دخیل بود؟
  • بارورسازی ابر‌های کشور‌های همسایه علت بارش‌های سیل‌آسای ایران بود؟
  • ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در خراسان جنوبی ذخیره شد
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی