Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان جریان دارد. - اخبار استانها -

کلیم‌الله وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: با توجه به بارش مقطعی برف در سطح استان اردبیل و تغییر شرایط جوی با تلاش راهداران تمامی محورهای مواصلاتی باز بوده و ترددد در آنها جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به وضعیت جوی استان اردبیل افزود: پدیده غالب در سطح استان آسمانی صاف تا نیمه ابری، در محور مشگین‌شهر به پارس‌آباد مه‌آلود و در محور خلخال به اسالم در گردنه الماس کولاک مقطعی گزارش شده است.

فرسودگی 60 درصد ماشین‌آلات راهداری/ اسلامی: قرارداد هپکو عملیاتی نشدتحقیق و تفحص از سازمان راهداری در دستور کار کمیسیون عمران مجلس142 ماشین‌آلات راهداری در حال بازگشایی محورهای برف گیر استان اردبیل هستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: محور خلخال ـ پونل نیز به دلیل نداشتن ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است که از رانندگان درخواست می‌شود مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.

وثوقی با بیان اینکه  اکیپ‌‌های راهداری در تمامی محورهای شهری و روستایی استان استقرار یافته و به حالت آماده باش در آمده‌اند، گفت: حتی المقدور از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و چنانچه تردد از محورهای مواصلاتی ضروری است از سلامت فنی خودرو به ویژه وسایل و تجهیزات ایمنی آن اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: 420 نیروی راهداری در راهدارخانه‌ها، 80 اکیپ آماده خدمات‌رسانی به مردم،  230 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی برای ارائه خدمات به مردم استقرار یافته‌اند همچنین در راستای اجرای هر چه بهتر این طرح از 133 سامانه هوشمند نظارت و کنترل راه‌ها نیز استفاده می‌شود.

انتهای‌پیام/138/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی تمامی محورهای استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب امیری نژاد ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای استفاده بهینه و نظارت بر عملکرد ماشین آلات دهیاری ها سیستم ردیاب (جی پی اس) بر روی ماشین آلات دهیاری های استان نصب می شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با بیان اینکه بیش ۵۰۰ دستگاه از ماشین الات مختلف در دهیاری های استان بوشهر مستقر هستند اظهار افزود: به زودی با انعقاد قرار داد با یکی از شرکت های استان کار نصب این سیستم بر روی ماشین آلات آغاز شود.

امیری نژاد ابراز امیدواری نمود با تجهیز ماشین آلات عمرانی و خدماتی دهیاریها به دستگاه ردیاب و راه اندازی سامانه تعیین موقعیت (GPS) ، بازدهی بهره گیری از این ماشین آلات در کمک به انجام وظایف دهیاری‌ها، افزایش قابل توجهی داشته باشد.

از ۶۱۹ روستای استان بوشهر تعداد ۳۹۳ روستای استان دارای دهیاری است.

کد خبر 6093201

دیگر خبرها

  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه