Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:23:51 GMT

تردد در تمامی محورهای البرز در جریان است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۱۶۱۶

تردد در تمامی محورهای البرز در جریان است

گودرز محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در تمامی محورهای استان در به صورت روان در جریان است.

وی بیان کرد: در محورهای کوهستانی البرز به ویژه محور کرج - چالوس و گردنه طالقان شاهد بارش برف بودیم که با اجرای عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی توسط عوامل راهداری مانع از انسداد این محورها شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز تصریح کرد: در حال حاضر تمامی محورهای استان باز هستند و هیچ‌گونه انسدادی وجود ندارد.

وی متذکر شد: رانندگان از مسافرت به جز موارد ضروری پرهیز کنند و در صورت تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر استان حتماً تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

کد خبر 5150742

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا زلزله شهرکرد شیراز اردبیل شهرستان کرج مشهد سی سخت همدان بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۱۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی دولتی کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان،فرمانده انتظامی استان کرمان از رفع تصرف اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در محدوده یکی از مناطق کوهستانی شهر کرمان خبر داد.

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس شهرستان کرمان در زمینه مبارزه با پدیده زیانبار زمین خواری در پی دریافت شکایتی مبنی بر تصرف اراضی دولتی در یکی از مناطق کوهستانی شهر کرمان، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 وی افزود: بدین منظور یک تیم از ماموران به منطقه مورد نظر در حوزه روستای ده لوءلوء اعزام و در بررسی‌های میدانی متوجه شدند، افردی بدون مجوز ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: پس از جمع آوری دلایل و مستندات موجود با هماهنگی قضائی و به اتفاق کارشناس اداره بنیاد مسکن و شهرسازی نسبت به رفع تصرف این اراضی اقدام شد.

وی تصریح کرد: این زمین‌های دولتی که بنا به اعلام کارشناس مربوطه، بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال ارزش داشتند به اموال دولتی بازگردانده و دست زمین خواران از تصرف و فروش آن‌ها کوتاه شد.

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز