Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۱ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف مواد مخدر دربار کاهو

سرهنگ "غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند مقداری مواد مخدر در یک کامیونت فوتون جاساز شده که وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: خودروی مورد نظر در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان شناسایی و از آن بازرسی شد که ۱۱۱ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک جاساز شده زیر محموله قانونی کاهو، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان ادامه داد: در این خصوص راننده دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ صفری خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

شرکت فرش یا محل دپوی ماینرهای قاچاق

سرهنگ "حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان بیان داشت: کارآگاهان پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان "کاشان" با اشراف اطلاعاتی از انبار دپوی ماینر‌های قاچاق واقع در یک شرکت تولیدی فرش در یکی از شهرک‌های صنعتی کاشان با خبر شدند.

او افزود: با هماهنگی‌های انجام شده و پس از اطمینان از صحت موضوع از محل مورد نظر بازرسی شد که ۴۳ ماینر و ۴۲ پاور قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد بیان داشت: طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش ماینر‌ها و پاور‌های کشف شده ۶ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ بساطی در پایان خاطر نشان کرد: مشارکت و تعامل مردمی با پلیس و اعلام به موقع هر گونه موضوع مشکوک نقش بسزایی در عملیات به موقع و برخورد قانونی با بسیاری از جرایم دارد و به افزایش امنیت عمومی کمک زیادی می‌کند.

 

کشف محموله میلیاردی قهوه قاچاق در شاهین شهر

سرهنگ "علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه مورچه خورت با اشراف اطلاعاتی از انباری حاوی محصولاتی بدون مجوز قانونی مطلع شدند.

او افزود: با هماهنگی‌های انجام شده و با تحقیقات میدانی و محرز شدن صحت موضوع ماموران در یک عملیات ضربتی توانستند یک تن محموله قهوه قاچاق را کشف کنند.



سرهنگ علی صادقی با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و جهت مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد خاطرنشان کرد: به گفته کارشناسان ارزش تقریبی این محموله ۲ میلیارد ریال می‌باشد.


انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر قاچاق ماینر قاچاق قهوه پلیس مبارزه مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم

فیاض فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: با رصد ماموران انتظامی و وصول گزارش کشت خشخاش توسط افرادی با هویت معلوم در یکی از روستا‌های شهرستان یازده هزار بوته خشخاش کشف و معدوم سازی شد.

وی افزود: دستورات قضائی برای ورود به محل و دستگیری متهمان صادر و مقادیر قابل توجهی از گیاه خشخاش به منظور تهیه ماده مخدر تریاک کشف شد. 

او بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکلی در هر سطح از تولید، توزیع و مصرف، همواره یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی شهرستان بوده است، چنانچه فرد یا افرادی نسبت به کشت مواد مخدر اقدام نمایند یا زمین و مزارع خود را در اختیار افرادی جهت کشت خشخاش یا شاهدانه برای تولید انواع مواد مخدر قرار دهند، ضمن برخورد قانونی با تمام افراد دخیل در این فرآیند، امکان تعقیب قانونی برای مالک زمین محل کشت هم وجود خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • حمایت از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی