Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل مهاجم پرسپولیس مقابل النصر عربستان به عنوان بهترین گل ضربه سر لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ انتخاب شد. خبرگزاری میزان - نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب بهترین گل بوسیله ضربه سر مشخص شد که گل مهاجم پرسپولیس به النصر انتخاب شد.

گل مهدی عبدی با ضربه سر به النصر عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با کسب ۸۰ درصد آرا به عنوان بهترین گل ضربه سر در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گل شیخ دیاباته مهاجم استقلال به الاهلی عربستان هم با ۱۱ درصد در رده دوم ایستاد.   بیشتر بخوانید: گزارش AFC از لیگ برتر ایران/ پرسپولیس جایگزین استقلال در جدول شد

انتهای پیام/

برچسب ها: کنفدراسیون فوتبال آسیا عبدی دیاباته

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا عبدی دیاباته لیگ قهرمانان آسیا بهترین گل ضربه سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر

کریستیانو رونالدو به ششمین پیروزی متوالی تیم فوتبال النصر ریاض در لیگ حرفه‌ای عربستان واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار دو تیم الخلیج و النصر در هفته بیست‌و‌نهم لیگ حرفه‌ای عربستان شب گذشته با برتری یک بر صفر النصر به پایان رسید.

پیروزی النصر در بازی خارج از خانه

کریستیانو رونالدو پس از ششمین پیروزی متوالی النصر در لیگ عربستان در صفحه اجتماعی خود نوشت: خوشحالیم که پیروز شدیم، بیایید با همین روحیه ادامه دهیم.

تنها گل این بازی در اواسط نیمه دوم توسط آیمریک لاپورت، مدافع اسپانیایی النصر روی پاس مارسلو بروزوویچ وارد دروازه الخلیج شد. النصر پس از این پیروزی با کسب 71 امتیاز در 29 بازی در رده دوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان پس از الهلال 80 امتیازی باقی ماند. رونالدو در این فصل 29 گل و 10 پاس گل در 26 بازی لیگ به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا