Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیئت فوتبال ایلام گفت: آذرماه سال گذشته به ما قول دادند که ۴۰۰ میلیون تومان به استان محروم ما در فوتبال بودجه بدهند، اما ۴۰ هزارتومان هم پرداخت نکرده‌اند.

خبرگزاری میزان - درست است که استان ایلام جایگاهی در فوتبال حرفه‌ای ایران ندارد و در این رشته جز استان‌های محروم به حساب می‌آید، منتهی هیئت فوتبال این استان هم مثل بقیه استان‌ها در مجمع فدراسیون حضور دارد و صاحب رای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین ترتیب آبختی سنجابی رییس هیئت فوتبال این استان درباره انتخابات پیش‌رو فدراسیون فوتبال در گفت‌و‌گو با خبرگزاری میزان، صحبت‌های جالبی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

آبختی سنجابی از همان ابتدا جملات بسیار مهمی به زبان آورد و گفت: بنده تا به این لحظه برنامه هیچ کدام از نامزد‌های ریاست فدراسیون و حتی هیئت رییسه را دریافت نکرده‌ام. تماس‌هایی گرفته شده است، اما ارائه برنامه مهم است. در چنین شرایطی احتمالا رای بنده در انتخابات سفید خواهد بود!

رییس هیئت فوتبال ایلام درباره چرایی این تصمیم را به این شکل توضیح داد: نمی‌شود که بدون دریافت برنامه اصولی از نامزد‌ها برویم در مجمع بنشینیم و به یک نفر رای بدهیم. هر کسی برنامه بدهد آن را مطالعه می‌کنم و سپس تصمیم می‌گیرم. تا الان برنامه نامزد‌ها را نمی‌دانم و به همین خاطر رای سفید می‌اندازم تا بی جهت رای نداده باشم. بنده تعارف هم با کسی ندارم. در دو دوره قبلی بین بد و بدتر بد را انتخاب کردم و رای دادم. اما الان تصمیم گرفته‌ام بدون شناخت به کسی رای ندهم. البته اگر برنامه را دریافت کنم دیگر رای سفید به صندوق نخواهم انداخت.

سنجابی در پاسخ به این سوال که اگر یک نامزد برنامه‌ای به شما ارائه بدهد که قابلیت اجرایی شدن نداشته باشد و سه نامزد دیگر برنامه ندهند آن وقت چه تصمیمی می‌گیرد گفت: رای سفید می‌اندازم. سال‌های سال است که در فوتبال حضور دارم و در جا‌های مختلف که بوده‌ام از موقعیت خودم سو استفاده نکرده‌ام. این مساله را هم فراموش نکنیم که بسیاری از آدم‌های لایق دیگر بودند که می‌توانند در انتخابات شرکت کنند و رییس فوتبال شوند، اما تصمیم گرفتند وارد گود نشوند. در نهایت حالا از بین این چهار گزینه یکی باید رییس شود. ولی بنده به برنامه‌ای که به معنای واقعی درست باشد و اجرایی شود رای می‌دهم. اگرنباشد هم به کسی رای نمی‌دهم.

سنجابی با انتقاد از سیاست‌های مدیریتی سال‌های اخیر فدراسیون فوتبال گفت: من ساختمان نمونه هیئت فوتبال ایلام را بدون کمک گرفتن از کسی ساختم و آقایان در این چندسال به وعده‌های خود و مصوبه مجمع برای پرداخت بودجه به هیئت‌های استانی به درستی عمل نکردند. تاج آذرماه سال گذشته به ما قول داد که ۴۰۰ میلیون تومان به استان محروم ما در فوتبال بودجه بدهند، اما ۴۰ هزارتومان هم پرداخت نکرده‌اند. البته هیئت رییسه مبلغی را تصویب کرده که آن‌هم، چون پول نیست پرداخت نشده است.

سنجابی با اشاره به این که مدیران فدراسیون در آستانه انتخابات معمولا پرداختی به روسای هیئت‌های فوتبال دارند، گفت: دو سه مورد حق ایاب و ذهاب پرداخت شده است و من دروغی ندارم که بگویم. یک بار هم در زمان دادکان یک ساعت مچی گرفتم که هنوز آن را دارم. چند سال قبل هم برای انتخابات هیئت رییسه به اعضای مجمع ساعت مچی دادند که در پکیج من ساعتی وجود نداشت، اما دیگر دوستان دریافت کردند. با این حال بنده زیر بلیت هیچ کسی نیستم و بدهی به هیچ کدام از آقایان ندارم و با استقلال کامل تصمیم می‌گیرم. در زمان رای گرفتن هم خیلی شعار می‌دهند که برای استان‌ها این کار را انجام می‌دهیم. آن کار را انجام می‌دهیم. ولی بعد از اینکه رای خود را گرفتند به هیچ کدام از وعده‌های خود عمل نکردند.

رییس هیئت فوتبال ایلام عنوان کرد: در دوره‌های قبلی همه می‌دانیم که اساسنامه فدراسیون نامشخص بود. نه تاییدیه فیفا را گرفته بودند و نه تاییدیه هیئت دولت داشت. در چنین سیستمی معلوم بود که فضای فوتبال ایران به چنین جایگاهی و شرایط سختی می‌رسد. باشگاه‌ها هم که کارشان با سازمان لیگ بود و توجه زیادی به شرایط فدراسیون نداشتند. من البته بار‌ها انتقاداتی را مطرح کردم، اما صدا شنیده نشد. حالا، اما با این اساسنامه شرایط تغییر کرده و قطعا مدیریت فدراسیون را نسبت به تمام اتفاقات مورد نقد قرار خواهیم داد. ما فرزند و بچه داریم و دوست ندارم تصمیمی بگیرم که به ضرر فدراسیون باشد و فردا بچه خودم نقد کند که این چه تصمیمی بود اتخاذ کردی!

سنجابی در پاسخ به این سوال که از بین چهار نامزد ریاست تمایل شخصی‌اش این است که کدام یک رییس شود هم گفت: شنیده‌ام رکه بحثی مطرح شد که مجمع نمی‌خواهد به علی کریمی رای بدهد. او سال‌ها قبل حرف‌هایی را زد که می‌توانست برایش گران تمام شود. اما شهامت مطرح کردن آن را داشت و مردم فهمیدند که اکثر انتقاد‌هایی که به فدراسیون داشت درست بود. خدا را شاهد می‌گیرم با خود من هیچ کسی تماسی بر علیه علی کریمی نگرفته و به نظر من شهامت این چهره محبوب فوتبال ایران برای حضور در انتخابات ستودنی است. بسیاری از اعضای مجمع من را به خوبی می‌شناسند که در کار با هیچ کسی تعارف ندارم. نه توصیه پذیرم و نه ترسی دارم. رای خود را هم با توصیه استاندار و مدیرکل و ... به صندوق نمی‌اندازم و هیچ سفارش و فشاری برایم اهمیت ندارد. برای مال دنیا و این باندبازی‌ها آخرت خودم را نمی‌فروشم. این طوری، بچه‌ام اگر یک زمانی نبودم برایم فاتحه هم نمی‌خواند. کاملا مستقل نسبت به شرایط در صورت بودن برنامه مناسب رای می‌دهم تا وجدانم راحت باشد.

بیشتر بخوانید: بیانیه مشترک کریمی و مهدوی‌کیا در رابطه با انتخابات فدراسیون فوتبال برچسب ها: فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال رییس هیئت فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات را اعلام کرد و گفت: تبلیغات از پنجشنبه این هفته آغاز می‌شود.

ولی‌الله رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم و خدابنده به دور دوم کشیده شده است.

وی افزود: در همین راستا همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه فراهم شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: کد انتخاباتی کاندیداها به آنها اعلام شده و بر این اساس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم کدهای انتخاباتی محمد اسماعیلی و نبی‌الله محمدی به ترتیب ۱۱ و ۲۲ است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه انتخابیه خدابنده نیز کدهای انتخاباتی احمد بیگدلی و سعید رفیعی به ترتیب ۱۱ و ۲۲ است.

رحیمی با بیان اینکه تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته است، افزود: با هدف اجرای هرچه مطلوب‌تر انتخابات در دور دوم، تدابیر لازم پیش‌بینی شده است، گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه‌ها همچون دور نخست نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ بیستم اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در حوزه های انتخابیه (زنجان – طارم) و (خدابنده) مستقر هستند که در حوزه انتخابیه (زنجان – طارم) ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق سیار اخذ رای پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749251

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد