Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه موندو دیپورتیوو معتقد است با وجود علاقه رئال مادرید به جذب کیلیان ام باپه و ارلینگ هالند، باشگاه اسپانیایی در صورتی برای جذب این دو اقدام می کند که بتواند آنها را با ارقامی منطقی جذب کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دیپورتیوو، برکسی پوشیده نیست که ام باپه و هالند از اهداف تابستانی رئال در پنجره نقل و انتقالات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو مهاجم با وجود سن کم در حال درخشش در تیم های خود هستند و رئال مادرید دوست دارد که هر دوی آنها را در تیم خود ببیند اما اگر این بازیکنان با ارقامی منطقی در دسترس نباشند، آرزوی مدیران و هواداران رئال مادرید محقق نخواهد شد. به عبارتی دیگر، رئال مادرید در تابستان پیش رو قرار نیست برای خرید هیچ بازیکنی دست به کارهای دیوانه وار بزند و این قانون شامل ام باپه و هالند نیز می شود.

هازارد آخرین خرید بزرگ رئالی ها در چند سال اخیر بوده است. آنها در سال 2019 برای خرید این بازیکن بلژیکی دست به کار شدند و خرید او چیزی در حدود 160 میلیون خرج داشت. خرید هازارد برای رئالی که تمام تمرکز مالی خود را روی ساخت ورزشگاه جدیدش گذاشته است، خیلی گران تمام شد. رئال در سال 2019 وامی به ارزش 575 میلیون یورو با بازپرداخت 30 ساله و بهره 2.5 درصد گرفته است و در سال 2020 نیز 160 میلیون دیگر وام گرفت. 

به همه اینها بحران اقتصادی ناشی از ویروس کرونا را نیز اضافه کنید. رئال نیز از این شرایط اقتصادی بد مستثنی نبوده است و شنیده ها حاکی از این است که کرونا چیزی در حدود 91 میلیون  از درآمد این باشگاه را کاهش داده است. با وجود تمام این شرایط، رئال مجبور است از برخی هزینه های خود کم کند و این موضوع روی خریدهای پیش روی باشگاه هم قطعا تاثیر خواهد گذاشت. 

فلورنتینو پرز از سال 2017 به دنبال جذب ام باپه است اما در حالی که به نظر می رسید توانسته این بازیکن را جذب کرده است، مهاجم فرانسوی تصمیم گرفت به پاری سن ژرمن برود. حالا ام باپه یک بار دیگر در دسترس است اما این بار رئال مادرید توان جذب او را ندارد. باشگاه پاریسی قیمت 200 میلیون یورو را روی مهاجم خود گذاشته است و همین موضوع باعث می شود تا جذب ام باپه در تابستان امسال برای رئال غیرممکن شود. در حال حاضر رئالی ها امیدوارند ام باپه قرارداد خود را تمدید نکند و در سال 2022 به طور رایگان به تیم اسپانیایی بپیوندد.

 از نظر اقتصادی، خرید هالند برای رئال منطقی تر است. رئالی ها انتظار دارند دورتموند برای فروش مهاجم نروژی خود 90 میلیون یورو طلب کند اما باید کمیسیون مینو رایولا را نیز در نظر گرفت و به نظر می رسد رئالی ها باید 20 میلیون دیگر فقط برای رایولا کنار بگذارند و این یعنی خرید هالند بیش از 100 میلیون برای رئال خرج خواهد داشت. حقیقت این است که باشگاه در حال حاضر به این فکر می کند که یوویچ و ماریانو که در برنامه های زیدان نیستند را در قرارداد هالند بگنجانند تا بتوانند قیمت 90 میلیون یورویی درخواستی دورتموند را کاهش دهند.

رئال مادرید به دنبال جذب هالند و ام باپه است اما این باشگاه نشان داده که همیشه مسائل اقتصادی را ارجح بر مسائل ورزشی دانسته است.اگر در نهایت قیمت های این دو بازیکن با دخل و خرج باشگاه جور نباشد، شاهد حضور ام باپه و هالند در سانتیاگو برنابئو نخواهیم بود.

اخبار داغ 

ماکان بند: چرا با کل کل اعصاب یکدیگر را خرد کنیم؟ از رقابت لذت ببریم علی عبدالمالکی: دنیا ارزش آن را ندارد که بخاطر تیمتان به خانواده کسی توهین کنید سهیل سنگرزاده کیست؟! / کلاهبرداری جون دل از زن ایرانی در استرالیا! + جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ارلینگ هالند مقابل ام باپه؛ شاهد یک دو قطبی دیگر در دنیای فوتبال خواهیم بود؟ / کاریکاتور خوان لاپورتا: اگر یک بار توانسیم کامبک بزنیم، باز هم می توانیم حتی اگر این دفعه سخت تر باشد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید برای رئال ام باپه رئالی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل چهارم ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 4-1 وولورهمپتون)

گل چهارم ارلینگ هالند به وولورهمپتون را مشاهده می کنید.

دانلود (4.6MB)

دیگر خبرها

  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • تمدید قرارداد رئال با بهترین مدافع جهان!
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • گل چهارم ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 4-1 وولورهمپتون)
  • گل ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 1-0 وولورهمپتون)
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025