Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ناپولی با وجود باخت خارج از خانه شاگردانش در دور رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا از عملکرد آنها دفاع کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو سرمربی تیم فوتبال ناپولی پس از باخت 2 بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) تیمش در خانه تیم گرانادای اسپانیا در دور رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا به مشکلات موجود در تیم ناپولی اشاره داشت و از عملکرد مردان خود دفاع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناپولی برای این بازی به جز دروازه‌بان‌هایش تنها 12 بازیکن آماده داشت و در عرض دو دقیقه دو گل خورد تا کارش برای بازی برگشت که پنجشنبه هفته آینده در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا برگزار می‌شود، گره بخورد.

گتوسو به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما باید دقیق‌تر باشیم. موقعیت‌های فراوانی خلق کردیم، پس حق‌مان نتیجه‌ای بهتر بود. الان زمان مناسبی برای صعود یا عدم صعود نیست، چون برای ما اولویت بازگرداندن بازیکنان‌مان است. ما به تازگی متئو پولیتانو را هم از دست دادیم پس فایده صعودمان به دور بعدی چیست، وقتی که بازیکنانی نداشته باشیم که بتوانند به میدان بروند. تنها کاری که الان می‌توانیم انجام دهیم شمارش بازیکنان باقیمانده برای بازی‌های بعدی است. ما الان 10، 11 بازیکن‌مان را در اختیار نداریم و در میان آنها پولیتانو طوری از ناحیه قفسه سینه آسیب دیده است که نمی‌تواند درست نفس بکشد. ما نمی‌توانیم اینجا بنشینیم و گریه و زاری کنیم. باید دنبال راه حل باشیم.

با وجود در اختیار نداشتن تعداد زیادی از بازیکنانش، گتوسو از غیبت آنها به‌عنوان بهانه‌ای برای توجیه نتیجه بازی تیمش استفاده نکرد. او گفت: در فوتبال تقدیر یا سرنوشت وجود ندارد، بلکه این اشتباهات هستند که نتیجه یک بازی را تعیین می‌کنند. ما مرتکب اشتباهاتی شدیم و روی دو گلی هم که خوردیم احمقانه رفتار کردیم و تاوانش سنگینی هم برای آنها دادیم.

لیگ اروپا| شکست آنتورپ مقابل شاگردان جرارد در شب مصدومیت بیرانوند/ تساوی آرسنال و کار سخت ناپولی برای صعود

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناپولی لیگ اروپا فوتبال جنارو گتوسو ناپولی لیگ اروپا فوتبال جنارو گتوسو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بازیکنان باید به این باور رسیده باشند که باید لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بعد از بازی مقابل فولاد تلاش کردیم تیم را برای بازی بسیار دشوار مقابل پیکان آماده کنیم. تلاش کردیم بازیکنان را توجیه کنیم که تمام کردن کار از شروع کردن آن خیلی مهم‌تر است. تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بازیکنان باید به این باور رسیده باشند که باید لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند.

عنایتی: خواسته ویسی منطقی است، نظارت‌ها بیشتر شود

 

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه‌تمام انتخابات را تمام کنیم
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه کاره انتخابات را تمام کنیم
  • خلاصه بازی اودینزه ۱-۱ ناپولی (سری آ ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!