Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری جشنواره موسیقی فجر به صورت مجازی در شرایط کرونا قابل تحسین و ابتکار خوبی است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: برگزاری جشنواره موسیقی فجر به صورت مجازی در شرایط کرونا قابل تحسین و ابتکار خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پژشکی درباره برگزاری جشنواره موسیقی فجر به صورت مجازی گفت: با هماهنگی‌های خوبی که بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت کشور و وزارت بهداشت صورت گرفت، فکر می‌کنم برنامه‌ریزی ما در شرایط فعلی دو هدف اصلی را پاسخ داد که یکی از آن هدف‌ها مأموریت سازمانی وزارت بهداشت بود.

وی ادامه داد: نیاز فرهنگی مردم، برگزاری جشنواره موسیقی فجر بود. به دلیل طولانی شدن پاندمی کرونا، محدودیت‌هایی به وجود آمده و نیاز روحی، اجتماعی و فرهنگی مردم ایجاب می‌کرد که این جشنواره برگزار شود.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره به صورت مجازی، شیوع بیماری از این طریق را تقریباً به صفر رسانده است، عنوان کرد: در حال حاضر مردم می‌توانند این برنامه‌ها را در خانه خودشان بدون اینکه سلامت‌شان به خاطر بیفتد تماشا کنند. فکر می‌کنم این ابتکار خوبی بود که مسئولان جشنواره انجام دادند، چرا که الآن جشنواره را تبدیل به جشنواره بین‌المللی کرده‌اند و این امکان وجود دارد که مردم در هر نقطه‌ای از ایران و خارج از کشور اجرا‌های جشنواره را تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اجرا‌های سومین روز جشنواره موسیقی فجر/از هنرستان موسیقی تا دانشگاه هنر

فرهادی اظهار داشت: خودم به جشنواره‌های فجر علاقه زیادی داشتم و در سال‌های گذشته معمولاً نمی‌توانستم فرصت پیدا کنم تا در این جشنواره‌ها شرکت کنم، در حالی که الآن می‌توانم از خانه این برنامه‌ها را تماشا کنم.

وی در پایان گفت: فکر می‌کنم جشنواره موسیقی فجر به تبلیغات بیشتری نیاز دارد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانست با کمک صداوسیما و رسانه‌های دیگر درباره این جشنواره تبلیغات بیشتری انجام دهد.

 انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار فرهنگی جشنواره موسیقی فجر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار فرهنگی جشنواره موسیقی فجر برگزاری جشنواره موسیقی فجر جشنواره موسیقی فجر صورت مجازی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی خراسان شمالی به دیدار حق شتافت

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی قلی پور از نام‌دارترین بخشی‌های شمال خراسان صبح جمعه پس از تحمل مدت‌ها بیماری دار فانی را وداع گفت.

این هنرمند برجسته موسیقی شمال خراسان مسلط بر روایت‌ها و داستان‌های گوناگون و کهن بوده که هنر خنیاگری خود را از نیاکان خود دریافت نموده بود.

عیسی قلی‌پور مشهور به عیسی بخشی، از نامدارترین «بخشی» ‌های خراسان شمالی، هنرمند پیشکسوت موسیقی مقامی (دوتارنواز)، خواننده گویش ترکی بجنوردی، کرمانجی، فارسی و ترکمنی است که تاکنون در جشنواره‌های متعددی شرکت کرده و مدال و دیپلم افتخار در چهارمین جشنواره موسیقی فجر با گویش کرمانجی را داشت.

کد خبر 6095511

دیگر خبرها

  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • یک رواشناس اجتماعی بیان کرد؛ رواج قلیان در ایران نتیجه کم کاری وزارت بهداشت
  • انتقاد یک رواشناس اجتماعی بیان کرد؛ رواج قلیان در ایران نتیجه کم کاری وزارت بهداشت
  • استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم
  • بخشی خراسان شمالی به دیدار حق شتافت
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان