Web Analytics Made Easy - Statcounter

لبران جیمز فاصله ای تا شکستن رکورد کارل ملون و سپس کریم عبدالجبار ندارد.

لبران جیمز به آمار 35 هزار امتیاز در فصل عادی NBA رسید.

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

مدعی های کسب عنوان MVP فصل 2020/21 لیگ NBA؛ آیا سنترها سرانجام طلسم شکنی می کنند؟

شروع کننده های مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA مشخص شدند؛ کوین دورنت و لبران جیمز کاپیتان های دو تیم

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی NBA، با کسب 32 امتیاز برابر امتیاز بروکلین نتس، لبران جیمز به سومین بازیکن تاریخ NBA تبدیل شد که به 35 هزار امتیاز در فصل عادی می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لبران جیمز بعد از کریم عبدالجبار و کارل ملون، سومین امتیازآور برتر تاریخ فصل عادی NBA است و جوان ترین بازیکنی است که به مرز 35 هزار امتیاز می رسد. جیمز تنها بازیکن تاریخ NBA است که به آمار 35 هزار امتیاز، 9 هزار ریباند و 9 هزار اسیست رسیده است. در اصل باید بدانید که جیمز قبل از این نیز تنها بازیکن این لیگ بود که حداقل 27 هزار امتیاز، 7 هزار ریباند و 7 هزار اسیست رسیده بود و بعد از آن به همین شکل به کارش ادامه داد تا به چنین رکورد دست نیافتنی ای برسد. جیمز که برای هفدهمین سال متوالی به عنوان شروع کننده در مسابقه آل استار حضور دارد، کمتر از 2 هزار امتیاز با کارل ملون و حدود 3300 امتیاز با کریم عبدالجبار در رده بندی بیشترین امتیاز فصل عادی NBA فاصله دارد.

لبران جیمز تبدیل به سومین بازیکن تاریخ NBA شد که به 35 هزار امتیاز در فصل عادی می رسد

 

اخبار داغ 

ماکان بند: چرا با کل کل اعصاب یکدیگر را خرد کنیم؟ از رقابت لذت ببریم علی عبدالمالکی: دنیا ارزش آن را ندارد که بخاطر تیمتان به خانواده کسی توهین کنید سهیل سنگرزاده کیست؟! / کلاهبرداری جون دل از زن ایرانی در استرالیا! + جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ارلینگ هالند مقابل ام باپه؛ شاهد یک دو قطبی دیگر در دنیای فوتبال خواهیم بود؟ / کاریکاتور خوان لاپورتا: اگر یک بار توانسیم کامبک بزنیم، باز هم می توانیم حتی اگر این دفعه سخت تر باشد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکن تاریخ NBA لبران جیمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA

بامداد امروز در مسابقات پلی‌آف بسکتبال NBA تیم لس‌آنجلس لیکرز در ورزشگاه کریپتو آرنا به مصاف دنور ناگتس رفت و با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۱۲ شکست خورد.

محمدرضا گلزار با حضور در محل برگزاری این مسابقه، از نزدیک تماشاگر بازی بود و تصویری هم از خودش به اشتراک گذاشت. از تصاویر منتشر شده مشخص است که گلزار در بخش VIP استادیوم نشسته است. در ورزشگاه‌های بسکتبال مخصوصا در NBA نزدیکترین جایگاه به زمین بازی و پشت نیمکت تیم‌ها گران‌ترین قیمت را دارند.

این تصویر نشان می‌دهد که محمدرضا گلزار تقریباً پشتِ نیمکت لیکرز و جایی که لبرون جیمز حضور دارد، نشسته است. بلیت‌های این جایگاه بستگی به اهمیت بازی دارد، اما برای این بازی تا حدود ۱۹۹۵ دلار (حدود ۱۲۵ میلیون تومان با نرخ دلار امروز) رسیده است.

در بازی‌های بعدی پلی‌آف همین جایگاه احتمالاً تا ۱۵ هزار دلار هم خواهد رسید.

 

tags # محمدرضا گلزار سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • تریلر جدید و عجیب «جیمز باند» که ۳.۵ میلیون بازدید خورد
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم