Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شورای عالی امور انسانی در صنعا اعلام کرد که ائتلاف سعودی از غیرنظامیان در استان مأرب به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه خبری المیادین، شورای عالی امور انسانی یمن در صنعا در بیانیه‌ای اعلام کردند، پافشاری شبه‌نظامیان حزب "اصلاح" و ائتلاف متجاوز عربی برای استفاده از غیرنظامیان در مأرب به عنوان سپر انسانی و عدم ایجاد گذرگاه‌های انسانی امن تأسف آور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای متجاوز از غیرنظامیان در مأرب به عنوان اهرم فشار در مقابل جامعه جهانی با هدف توقف پیشروی ارتش و کمیته‌های مردمی و آزادی شهر استفاده می‌کنند.
در این بیانیه آمده است: ائتلاف متجاوز و مزدوران مسئولیت هرگونه آسیب زدن به غیرنظامیان را برعهده دارند. ما وضعیت را از نزدیک پیگیری می‌کنیم و تمام اقدامات لازم را برای استقبال از تمام خانواده‌های آواره از شهر مأرب و فراهم کردن تمام نیازهای لازم برای آن‌ها اتخاذ می‌کنیم.
این شورا از جامعه بین المللی خواست به اقدامات ائتلاف متجاوز برای دور کردن غیرنظامیان از تبعات جنگ و عدم استفاده از آن‌ها به عنوان سپر انسانی پایان دهد.
در این بیانیه از تمام نهادهای بین المللی خواسته شده تلاش خود را برای فراهم کردن تمام نیازهای غذایی آوارگان افزایش دهند.
دفتر سیاسی انصارالله یمن نیز از مواضع بین المللی درباره تحولات مأرب ابراز ناخرسندی و اعلام کرد، این مسئله در واقع سرپوشی برای ادامه تجاوز و محاصره و حمایت از گروه‌های تکفیری است که با اشغالگران همکاری می‌کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ائتلاف سعودی مأرب به عنوان عنوان سپر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: گفت‌و‌گوی سازنده‌ای با همتای سعودی داشتیم

سید احساس خاندوزی در پیام خود که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد دیدار با همتای سعودی خود را بسیار سازنده توصیف کرد و گفت: فیصل ابراهیم با هر ۵ پیشنهاد ایران موافقت کرد و بر تدوین نقشه راه همکاری اقتصادی در بخش دولتی-خصوصی و سرعت اجرای آن تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند
  • آمریکا: برنامه‌ای عملی برای حفاظت از جان غیرنظامیان در رفح دیده نمی‌شود
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • خاندوزی: گفت‌و‌گوی سازنده‌ای با همتای سعودی داشتیم
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است